Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Lars D
    127 Indlæg

Hej alle

Jeg synes vi her på forum skal have en fast klumme om biludstillinger. Nu begynder de jo at komme og jeg besøger gerne et par om året og kører gerne sammen med andre for at gøre turen billig og sjovere.

Jeg har netop set invitation til den Hollandske udstilling i Maastricht der løber af stablen næste weekend. De fejrer bl.a. Aston Martins runde fødselsdag – 100 år – med en kæmpe udstilling så er man til disse fantastiske biler så er det nok et must.

http://www.ic-tm.nl/images/pdf/ICTM%202013%20salesbrochure%20EN%20web.pdf

Jeg overvejer selv Techno i Essen, måske Bremen. Lad os få en fast tråd hvor der er kalender på udstillingerne og hvor vi kan skrive på om vi tager til udstillingerne og lægger bil til.

holmen
    456 Indlæg

Den kalender som er under opsejling (eller ved at blive kørt ii stiiling) er nok det bedste sted at samle bl.a. Udstillinger. De kunne så passende linke til beskrivelsen i denne tråd hvor der så efterfølgende linkes til udstllingens hjemmeside – hvis den har en.

Søren Navntoft
    326 Indlæg

Den lovede kalender kørte som beta version her på sitet i nat. Det ser rigtigt godt, men desværre er det et lille konflikt problem med en anden komponent som er nødvendigt på sitet. Vi er i fuld gang med at finde en løsning.

I mellemtiden kunne man sende mig en mail på sn@viaaretro.com med en liste ove de arrangementer I gerne så på kalenderen ?
    Vi har naturligvis samlet en del her på redaktionen, som bliver tastet ind i disse dage. Risikoen for at I sender noget som vi allerede har er nok stor, men alligevel, så er vi jo igang.

Søren Navntoft

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.