Bred bilsmag. Forkærlighed for de kørende, dog. Coupéer, stationcars, racerbiler - og mere til. Herkomst mindre vigtigt, men jeg elsker Italien. Og Storbritannien. Tyskland. Og... så videre. I øvrigt mener jeg alting var bedre i gamle dage. Undtaget internettet.
Jeg fandt nogle spændende billeder i min søgen efter en af de typiske drengedrømme: At bo med sin bil. Men hør, var nogle af dem ikke lidt for spændende? (mere…)...
Jeg har endnu til gode at eje min første Citroën, og mens jeg er ganske pragmatisk indstillet, så er der overvejende sandsynlighed for, at det bliver en CX. (mere…)...