Viser 12 indlæg - 16 til 27 (af 27 i alt)
  • Forfatter
    Michael Christensen
    40 Indlæg

MotorrumsTV - Benzintank til historisk motorsport

Ole JAGmann
    814 Indlæg

Fin film og godt at se dig og bilen…

Michael Christensen
    40 Indlæg

Tak Ole JAGmann,

Hvordan få man videoen indlejret i opslaget i stedet for at det bare er et link?

Njal
    313 Indlæg

Fed hjemmevideo du har lagt op.. Michael.
    Savner lidt at se dig i gang med eventuelt tanken. Det var hyggeligt at se dig og høre dig fortælle om projektet. :-)

Njal.

Michael Christensen
    40 Indlæg

Tak Njal,

Det hele er optaget med telefonen og uden stang, så det er begrænset hvad man kan udrette med en hånd, når man er vant til at bruge to. Jeg finder sikkert en løsning, eller anvender et andet kamera senere.

…men hvad med en film fra dig? ;-)

Njal
    313 Indlæg

Tak, Michael.
    Jo, måske jeg kan godt prøve en dag. Men så bliver det en rå-film og jeg skal have hjælp til både optagelse og redigering. Og finde et passende emne og historie at fortælle om i dimsen der.

Njal.

Ole JAGmann
    814 Indlæg

Hej Michael

I Youtube trykker du på del/kopier link, og her på “sæt ind”.

MotorrumsTV var i lørdags til Hillclimb i Svendborg, og det blev der sørme en film ud af…

Michael Christensen
    40 Indlæg

Tak Ole,

Super hyggelig film.

Michael Christensen
    40 Indlæg

jakob356
    170 Indlæg

Jeg bidrager lige med lidt Figaro-fjernsyn:

Klipper ViaRetro lidt af kanterne (ser det ud til på min skærm), så zap over på YouTube via dete link:

mvh
    JAKOB

Njal
    313 Indlæg

En tur igennem diverse betalings anlæg, hvor du viser hvorledes det gøres alene, såsom parkerings betaling eller ved fastfood igennem Mcdrive kunne være nyttig underholdning i sådan en højrestyret bil. ? Men meget praktisk hvis det er passageren der skal betale.
    Ellers er det vel fordelen ved kantstenene livet er let at leve hvis man mødes en der på sin vej, så er det bare at hænge ud af førerdøren. Konen sidder jo i den anden side ud mod vejen. ?

Michael Christensen
    40 Indlæg

Nu synes jeg det må være tid til at få gang i MotorrumsTV igen. Her er en lille film fra mit “never ending” project med min Spitfire. https://youtu.be/akZbpG3Hgh4?si=6o3K1Lp32vpoyXEy

Viser 12 indlæg - 16 til 27 (af 27 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.