Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Jacob B
    216 Indlæg

Som skrevet under indlægget til den gamle SP2-artikel, så er der nu mulighed for, at blive ejer af noget så sjældent som en eksotisk VW: http://www.veteranposten.dk/visAnn.asp?Id=157331

Peter Cocopelli
    79 Indlæg

Den vogn er bare SÅÅÅ COOOL. Er virklig fristet

Niels Birkemose
    21 Indlæg

Nogen der kender noget til Dream Machines i Varde?

Kai
    583 Indlæg

Peter, afsted!
    (og gi’ en tur, jeg deler holdning med dig)

Jacob B
    216 Indlæg

Nogen der kender noget til Dream Machines i Varde?

Niels jeg kender dem ikke, men de har opereret i Danmark i mange mange år efterhånden, og hvis man trykker på “Client letters” på hjemmesiden, så er der et væld af breve fra tilfredse kunder.

Og for en gangs skyld, så er det lange og forskelligt formulerede breve, og med afsender-adresse på de fleste, så det virker ægte… i modsætning til nogen af dem man ellers ser, hvor tilfredse kunder hedder “Hans Nielsen – Kbh.” eller “Jens Hansen – Aarhus” osv.

Den er sgu fed sådan en SP2

westmus
    122 Indlæg

Har vist endnu aldrig hørt noget negativt om Dream Machines og han har ellers været aktiv i danmark som bilimportør i en del år efterhånden. At siden måske virker lidt udansk kommer sig sikkert af at ejeren Dan er en herboende amerikaner. Hvis ikke jeg tager fejl har han i øvrigt selv en stor forkærlighed for Buick.

Ib Erik Söderblom
    423 Indlæg

Godt jeg ikke har i nærheden af råd, for den frister Big Time !!!

Bare jeg dog havde råd…

Dan
    2 Indlæg

Stol I bare helt roligt på Dan fra Dream Machines.
    Har selv købt bil ved ham og kender også til andre der har. Ingen problemer overhovedet!
    Han er meget ærlig omkring bilernes fejl og mangler og prøver Ikke at skjule noget.
    Har som sagt kun hørt god omtale af ham.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.