Forum Bilmærker Amerikanske mærker Der skal jo være et indlæg!
Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    stefan
    147 Indlæg

Tænkte jeg ville fortælle en lille historie om min første og eneste “klassiker”. Interessen for biler har altid været tilstede. Jeg legede som barn ikke med andet – det var heldigvis inden diagnoserne kom. I mine teenageår begyndte jeg at komme med en kammerats bror til gaderæs på Amager og bag City 2, for dem der kan huske det. En aften var det “hemmeligt” og kun for amerikanere. Der startede min fascination for de gamle vogne.

Ib Erik Söderblom
    423 Indlæg

Helt og aldeles fantastisk.

Jacob B
    216 Indlæg

Hehe Stefan, vi var vidst begge på Sturup, den dag Mads Dreier var forbi med kameraet og forkælede os med lækre skud ;-)

Smeden
    110 Indlæg

Hvor sidder synes godt om knappen :-)

Anders Bilidt
    648 Indlæg

Pragtfuldt design paa saadan en tidlig Camaro / Firebird!!

Sjovt at alle vil have en Mustang – jeg valgte meget heller en ’69 Camaro SS 396…

stefan
    147 Indlæg

Pragtfuldt design paa saadan en tidlig Camaro / Firebird!!

Sjovt at alle vil have en Mustang – jeg valgte meget heller en ’69 Camaro SS 396…

stefan
    147 Indlæg

Jeg kom forresten i tanke om, at jeg mens bilen alligevel bare holdt og ventede hos sælger, så kunne jeg lige så godt handle lidt. Derfor bestilte jeg fælge og dele fra summit. Jeg aftalte med sælger, at jeg bare kunne sende det til ham, så ville han smide dem i bilen – det var pænt af ham synes jeg. Har lige set man kan flyve til New York for 3000 for en retur. Måske jeg skulle lige besøge sælger ? Nå nej al mønt skal bruges på hus, baby på vej, stationcar og min egen lille veteranbiltur til sommer. Sådan her så bilen forresten ud, da jeg købte den!

Ib Erik Söderblom
    423 Indlæg

Den er lækker!

Og de baglygter er jeg helt vild med !!!

stefan
    147 Indlæg

Jeg har for en gangs skyld prøvet, at skille bilen af uden for sæsonen. Det plejer at være i maj noget går galt…. Jeg er ikke pladesmed, men synes alligevel det er blevet ok. Farven skyldes, at det var den, der var på lager på jobbet :)

bund Firebird

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.