Forum Introducér dig selv og din bil Indendørs Parkering i København (K)
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Jorgen Lund
    3 Indlæg

Hej alle,

Jeg er nyt medlem hos ViaRETRO.

Jeg leder efter en parkeringsplads i København, helst K, til at opbevare min nye vintage bil, jeg lige har købt i USA, og som er paa vej til Danmark. Skulle ankomme om ca. 2 uger.
    Jeg leder efter en opvarmet garage eller p-plads, uden fugt og med forsikring.
    Mest ideelt ville vaere Sankt Annae Plads i København, hvor der er p-pladser for veteranbiler. Mener dog, at der er ombygning pt.

Da jeg bor i Singapore er der ikke kun tale om vinteropbevaring, men hele aaret. Jeg er kun hjemme i Danmark et par gange om aaret.

Da jeg ikke er sikker paa hvor mange pladser der findes i Kobenhavn K, er jeg interesseret i at hore fra alle der har en p-plads / ogsaa udenfor København.

Jeg haaber paa at hore fra nogle af jer saa snart som muligt.

Mange hilsner,
    Jorgen

Thunderbird
    16 Indlæg

Hej Jørgen,
    Jeg har i 18 år haft en parkeringsplads til min bil i en parkeringskælder på Østerbro.
    Her er primært kun adgang for gamle biler og det er et både sikkert og hyggeligt sted.
    Prøv at ringe til Bent Friis på 6135 2211 som kan oplyse dig yderligere og om der er plads.
    Hilsen
    Per Lumholtz

Jorgen Lund
    3 Indlæg

Hej Per,

Tusinde tak for dit hurtige og positive svar, det saetter jeg stor pris paa.

Jeg vil forsøge at kontakte Bent i dag, for at hore om han har plads.

Mange hilsner,
    Jorgen.

Hej Jørgen,

Hvis der ikke skulle være plads, kommer her en anden mulighed på Østerbro https://pelicanselfstorage.dk/opbevaring-koebenhavn/oesterbro#parking
    Stedet er blot nogle få hundrede meter fra Hans Knudsens Plads, så man er hurtigt ude af byen.
    Endvidere kan der lejes rum på etagerne ovenover, som der er direkte adgang til med elevator fra kælderen – praktisk, hvis man har brug for at opbevare nogle ting til bilen.

Velkommen til ViaRETRO og held og lykke med bilen!

Mvh. Michael

Jorgen Lund
    3 Indlæg

Hej Michael,

Tusinde tak for det gode raad. Lyder som en glimmerende ide.

Ved du om det opvarmet torre parkeringsrum?
    Vigtigt, da det er en gammel bil fra 1969, som staar helt som ny.

Tak ogsaa for dit tillykke med min bil. Det er en af mine drømmebiler der er paa vej…

Mange hilsner,
    Jorgen

Hej Jørgen,

Kælderen er som udgangspunkt tør og temperaturen stigende jo længere man kommer væk fra indgangsporten – vi har selv en plads til vores gamle 911 Targa i den fjerne ende og er godt tilfredse.
    Der er pt. mange ledige pladser, da Nellemann Leasing, inden de flyttede, havde mange pladser dernede.
    Anlægget er aflåst med automatisk port og videoovervåget.

Ring på 39755007 i dagtimerne, spørg efter Signe og hils fra Gitte & Michael. Så kan du helt sikkert få en aftale med hende om at kigge forbi. Vælg som nævnt ovenfor en af pladserne i den fjerne ende og gerne en yderplads, som er bredere …

Mvh. Michael

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.