Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 43 i alt)
  • Forfatter
    Kondrup
    464 Indlæg

Hej og velkommen til min garage ;-)

Jeg hedder Kondrup, Lars Kondrup, er årgang 74 bor på det mørke Nørrebro, det er så den bydel i KBH der oftest står i flammer, sådan bogstavligt fra tid til anden, så her skal man have en garage hvis man holder af sin bil, eller bare er sådan rimeligt glad for sin bil, ny som gammel….

Mit første køb af en bil, var min Fiat 850 Sport Spider årgang 1970, den har mange nok set så den springer vi let henover lige nu og her, mit andet køb er så min guldklump, min Autobianchi A112 Abarth som er en årgang 1976/77 så rimelig ny :-)
    Lige nu og her er der ikke så meget at skrive om den, den køre, men det er så også det…..
    på sigt skal den lave om til en racerbil, eller nok mere en hill climb racer, men det bliver til vinter. Hum er sådan set meget fin og rimelig fri for rust, der er lidt i skærmkanter og lidt i fronten, men intet er farligt, endnu da…. men planen er et bur et par racersæder og h-seler og alt det der racer sjov…..
    Men lidt billeder skal i da have….. alle fra i dag….

Kondrup
    464 Indlæg
    Kondrup
    464 Indlæg

og nok lidt……

Kondrup
    464 Indlæg

Og til sidst lidt godnat billeder fra garagen, som i virkelighed er to pladser i en p-kælder…..
    Men der er gode naboer i kælderen ;-)

holmen
    456 Indlæg

Ser fandme godt ud – glæder mig til at se den lille nye

Soren W
    390 Indlæg

Altid dejligt med nyt legetøj Lars. God vind med guldklumpen. Men nu vil jeg ud i min garage. Det er 15. Marts. Ses…

Peter Vang
    45 Indlæg

Har nok en lille svaghed for lidt sporty (Kadette’en ser spotrty ud men er det langt fra) hverdagsbiler fra 70-80’erne og din guld-bil er da for fed, håber de mødes en dag :-)

Ole JAGmann
    814 Indlæg

Hej Lars

Den ser fræk ud den guldklump.
    Du kan sagtens starte med hillclimb som den er, det kræver kun en ildslukker, en selekniv og en førstehjælpskasse.

Ses vi til Sprint på Jyllandsringen 2.-3. Maj eller Munkebjerg Hillclimb 9. August?

Attachments:
    Kondrup
    464 Indlæg

Ole det bliver tidligst til næste år, jeg vil overveje at stille op til noget som helst…. altså målet er næste år, men måske før. Det er et spørgsmål om penge og tid, men mest penge….
    I år skal Guldklumpen bare nydes og køres…
    Hun lider lidt af dårlig køling og andre små ting som først skal fixes, så kommer næste skridt….

wikberg
    2 Indlæg

Den dukker vel op på tanken.

Kondrup
    464 Indlæg

Den dukker helt sikkert op på AJ tanken….
    Tror ikke 850´eren bliver køre klar i år, men det vil tiden jo vise….

Soren W
    390 Indlæg

Hvad fejler Fiat’en Lars?

Kondrup
    464 Indlæg

Uha Søren, hvad fejler den ikke :-) næ nej, den skal have ny motor og gearkasse, nyt ledningsnet og nyt skum i sæderne…. Tror faktisk det er det hele…. og jo nye clips til bremsekloder og det skulle vist være det hele….

Men hun køre da endnu… bare ikke så stabilt som tidligere :-)

Soren W
    390 Indlæg

Puha Lars, man bliver jo helt forpustet…
    Menkan det ikke tages i etaper?
    Lav bremser og sæder nu, og nyd den forhåbentligt gode sommer?
    Når finanserne og energien så tillader det, lyder det oplagt at lave motor, gearkasse og ledningsnet på en gang. (Husk at lede efter motorens den”forkerte” ende

Kondrup
    464 Indlæg

Jeg ved endnu ikke hvordan det hele skal flaske sig, men håber da jeg kan nå det hele inden det køresæsonen er slut…. Men det vil kun tiden vise….

Hov siger du til at motoren ikke ligger foran ??? så kan jeg bedre forstå jeg ikke kan finde den haha …

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 43 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.