• Forside
  • Forum
  • Bliv medlem af Klub ViaRETRO
  • Kontakt
  • Ny Bruger
  • Overblik
  • Log ind
  • Din Klubside
  • Arkiver
    • Artikel
    • Design og koncept
    • Historisk Motorsport
    • Matiné
    • Motorsport
    • Rejser
    • Reportage
    • Set til salg
    • Tanker og Trivialiteter
    • Vores biler
  • Klassiske biler på Kulturhavnen
Log In

ten − eight =

Lost your password?
Register
Lost your password?
Register

twenty + 3 =

A password will be e-mailed to you.
Søg
  • ViaRETRO in English
  • Overblik
  • Ny Bruger
  • Log ind
  • Din Klubside
  • Brugere
ViaRETRO logo
  • Forside
  • Artikler

    Nyeste

    • I beg your pardon! Aston Martin Bondage?!?

      Claus Ebberfeld
      13. februar 2015
      Artikel, Tanker og Trivialiteter
      8
    • Første tur i nyrenoveret Lamborghini 400 GT2+2: Torino!

      Claus Ebberfeld
      12. september 2014
      Artikel, Workshop
      13
    • Anders' eventyr: 2000 kilometer i en ukendt bil

      Claus Ebberfeld
      31. maj 2013
      Artikel, Tanker og Trivialiteter
      14
    • Genial aerodynamik: Ground Effect

      Claus Ebberfeld
      21. marts 2013
      Artikel, Design og koncept, Motorsport
      29
    • Umådeligt charmerende flyvepap: Lancia Abarth A112

      Claus Ebberfeld
      12. februar 2013
      Artikel, Kørt
      60
    • Sømkassen og tante Lis' bil

      Søren Navntoft
      31. januar 2013
      Artikel, Tanker og Trivialiteter
      48
    • Reportage
    • Rejser
    • Historisk Motorsport
    • Motorsport
    • Set til salg
    • Design
    • Tanker og Trivialiteter
    • Workshop
    • Vores biler
    • Tips og guides
  • Sektioner
    • Klassiske biler på Kulturhavnen
    • Forum
    • Bliv medlem af Klub ViaRETRO
    • Matiné
    • MotorTV
  • Kontakt
  • Menu logo

Medlem Christian N

Profilbilled af Christian N

Christian N

@chris

Active 10 år, 1 måned siden
  • Aktivitet
  • Profil
  • Friends 0
  • Groups 0
  • Fora
  • Personal
  • Omtaler
  • Favoritter
  • Venner
  • Grupper
  • Profilbilled af Christian N

    Christian N commented on the post, Volvo 480 ES: Hvad med den? 9 år, 1 måned siden

    Dejlig bil. Den vinder måske ikke i en 0-100 km/t duel, tilgengæld er den sjov og hurtig på snoede veje. Jeg kan godt lide designet og klap lygterne. Den er lidt undervurderet og da den ikke vinder i sprint, vi […]

  • Profilbilled af Christian N

    Christian N commented on the post, Ugens Fund: 1983 Bitter SC til 185.000 9 år, 1 måned siden

    Hvis man nu trods advarslen, vælger at trykke på linket til annoncen vil billederne afsløre af den formodentlig er mørkeblå med lyst indtræk og at den har plader på (kvaliteten af billederne er ikke super god). […]

  • Profilbilled af Christian N

    Christian N commented on the post, Var denne NSU Sport Prinz et fund? 9 år, 3 måneder siden

    Uhhh sådan en AMI Super (med Gs motor) måtte gerne indfinde sig i min garage.

  • Profilbilled af Christian N

    Christian N commented on the post, GTI version 2.0: Bliver de store klassikere? 9 år, 4 måneder siden

    @Morten S
    Det er et problem fordi man kun tager motoren og så skrotter resten. Reservedelene hænger ikke på træerne til Volvo 480.

  • Profilbilled af Christian N

    Christian N commented on the post, GTI version 2.0: Bliver de store klassikere? 9 år, 4 måneder siden

    Jeg tænker at hvis man vil satse på en 90’er Renault, er det nu man skal investere, hvis man vil have en original. I Volvo 480 kredse er det et problem at mange R5 og Clio ejere ( i det store udland) t […]

  • Profilbilled af Christian N

    Christian N commented on the post, i200: Den glemte Opel Manta 9 år, 6 måneder siden

    Det får mig til at tænke på den legendariske kult film – Manta Manta
    Har muligvis i min spæde ungdom set en i200, men husker bedst 400 modellen.

  • Profilbilled af Christian N

    Christian N commented on the post, SAAB 90 søges! Eller noget andet 9 år, 6 måneder siden

    Det er selvfølgelig en træls oplevelse at holde der midt i det hele, men træk nu den tand ud og køb en nyere bil :) man får en fornuftig økonomi i en af trillingerne. Måske ikke 33km/l men dog trods alt bedre […]

  • Profilbilled af Christian N

    Christian N commented on the post, La Dolce Vita: Oktober i Rom på Vespa 9 år, 7 måneder siden

    Nu hvor det er fredag skal der også være lidt periode rigtig humor, udover Claus med hårnet, Alex Vivian har på bedste vis opsummeret hvordan man kører bitch.

    Damer skal der også være, så derfor har Alex Vivian […]

  • Profilbilled af Christian N

    Christian N commented on the post, Ugens Fund: Pininfarinacoupé anno 1973 9 år, 9 måneder siden

    Den frankofile del af mig har drømt om sådan en i mange år. Jeg er tosset med de fransmænd :) om det er en Coupe eller en Berline med ratgear, jeg tager den gerne (eller en 504 coupe). Min indre franskmand spa […]

  • Profilbilled af Christian N

    Christian N commented on the post, Velkommen tilbage til italiensk twincam, Claus! 9 år, 9 måneder siden

    Tillykke med vognen. Lidt ærgerligt af modellen mistede lidt af sin funkyness i tredie oplæg, men fair nok, jeg havde også taget den alligevel. Men hov sig mig, kører din kone ikke Japaner? eller har jeg mis […]

  • Profilbilled af Christian N

    Christian N commented on the post, Skal Puch Maxi på skolepensum? 9 år, 10 måneder siden

    Nu har jeg opgraderet til en voksen knallert (der dog er tunet til 300 kubik, ikke at det gør noget forskel i præstationen).

  • Profilbilled af Christian N

    Christian N commented on the post, Skal Puch Maxi på skolepensum? 9 år, 10 måneder siden

    JA! selvfølgelig skal det det, men de unge har nok andre prioriteter i dag. Da jeg var yngre :) sad man ikke og gloede på mobilen, men mødtes med vennerne i ungdomsskolen, ungdomsklubben, sportsklubben eller li […]

  • Profilbilled af Christian N

    Christian N commented on the post, Motorcyklernes Citroën DS: Honda Gold Wing 9 år, 11 måneder siden

    Uha Claus, det er en svær sammenligning. Som de fleste er jeg enig i at en GW er et kæmpe badekar på to hjul, der tilbyder komfortabel fremfart, oftest besmykket med alt for mange orange lys og andre led di […]

  • Profilbilled af Christian N

    Christian N commented on the post, Den mest tjekkede Skoda 130: Cabriolet 10 år siden

    Jeg kan faktisk bedre lide coupeen, den virker mere helstøbt. En sjov detalje er at det ser ud som om Skoda har ladet sig inspirere af fronten på en alfasud, eller ser jeg syner? I bund og grund har jeg ikke n […]

  • Profilbilled af Christian N

    Christian N svarede til emnet Interessante Youtube videoer, hvis man en dag har for meget tid. i forummet Diverse: Ting der ikke hører hjemme andre steder 10 år, 1 måned siden

    Faldt lige over dette 15 minutter lange interview med James Hunt fra 1976, det år han vandt.

  • Profilbilled af Christian N

    Christian N commented on the post, Har købt fælgene – mangler bare bilen 10 år, 2 måneder siden

    Eneste fornuftige (og sjoveste) løsning er da at købe en RX7 :) bonus er at du så også for mulighed for at teste en wankel motoriseret bil, så det er næsten en win win.

  • Profilbilled af Christian N

    Christian N commented on the post, Hvad kan Magnus Walker gøre for Porsche 924 og 928? 10 år, 3 måneder siden

    Så vidt jeg husker er Magnus Walker også en habil kører og har vundet flere forskellige Porsche klasser i USA. Så lidt viden om hvordan en undervogn sættes ordentligt op må han da have :)

  • Profilbilled af Christian N

    Christian N commented on the post, Fatters biler – nu med erstatningsbilleder GRRR! 10 år, 4 måneder siden

    Min far kørte af princip kun Franske og Engelske biler. Den første bil jeg kan huske var en Moris Minor Bindingsværk, den blev efterfulgt af Renault 4 og 6 så Talbot, Peugeot og flere Rovere. Min far lo hån […]

  • Profilbilled af Christian N

    Christian N commented on the post, RMCH 2016 -Nyt fra A-team: Dag 4 10 år, 4 måneder siden

    Stærkt gået! efter ZR12 er A-team oppe på en 25’ende plads

  • Profilbilled af Christian N

    Christian N commented on the post, Biler jeg kan leve uden 10 år, 4 måneder siden

    Jeg kan lide de fleste biler, også Wartburg 353, Jeg vil hellere opponere imod biler der har været en tur i T-hansen karrusellen. Nedenstående er et godt eksempel på hvad jeg mener, man gjorde en Manta B for […]

  • Hent mere

Seneste kommentarer

  • Peter Bødker Weekend Matiné nr. 615
  • Morten D. Vil bare vurdere interessen – men kun seriøse henvendelser og ingen pennevenner!
  • Peter Bødker OBD-onsdag: Jeg vil også have en diagnose
  • Claus Ebberfeld OBD-onsdag: Jeg vil også have en diagnose
  • Frans OBD-onsdag: Jeg vil også have en diagnose
  • Keld Jørgensen Weekend Matiné nr. 615
  • Sune OBD-onsdag: Jeg vil også have en diagnose
  • Sport Weekend Matiné nr. 615
  • Sport Weekend Matiné nr. 615
  • Claus Ebberfeld Vil bare vurdere interessen – men kun seriøse henvendelser og ingen pennevenner!
© Copyright 2012 - 2025 | ViaRETRO
  • Kontakt
  • Guide til ViaRETRO