-
Claus Ebberfeld commented on the post, Forbandede bønnetællere! De lækreste Vauxhalls, der aldrig kom 10 år, 12 måneder siden
-
Claus Ebberfeld commented on the post, Forår i Fredericia: Salgsmesse med ekstrem spændvidde 11 år, 2 måneder siden
Monza er også en af mine gamle favoritter, @chris – men den på messen var en 2,2 og dermed firecylindret: Så er det ikke en rigtig Monza i mine øjne.
Den røde TVR 2500 brillerede med at være original […]
-
Søren Navntoft commented on the post, Peugeot 104 ZS 2: meget mere 104 11 år, 8 måneder siden
@chris (Christian N) – WOW den er flot, dén der er til salg i dit link på leboincoin.fr. Kunne være interessant at høre prisen.
Iøvrigt er jeg vild med, at franske biler kører på essence som det står i annoncen.