-
Kjaer commented on the post, Kongelogen uden bøvl: Jensen Interceptor 9 år, 8 måneder siden
Fed artikel om en fed bil… Godt skrevet Claus!
Ja, det er en ældre artikel, men jeg har altså først læst den nu ;-)
Kjaer commented on the post, Kongelogen uden bøvl: Jensen Interceptor 9 år, 8 måneder siden
Fed artikel om en fed bil… Godt skrevet Claus!
Ja, det er en ældre artikel, men jeg har altså først læst den nu ;-)