Viser 13 indlæg - 31 til 43 (af 43 i alt)
  • Forfatter
    Ole JAGmann
    814 Indlæg

Lars skal vi ikke høre om den nye motor du har skaffet til Guldplomben?

Kondrup
    464 Indlæg

Ole det kommer meget snart, lige nu står den i et hjørne og ser godt ud ;-)
    Jeg kæmper lige pt for total overlevelse, vandskader og andre ting som har været meget meget dyre…. Så lige så snart min fremtid er afklaret skal der nok komme nyt om Guldklumpen, eller 2 biler bliver sat til salg inden for kort tid.

God weekend

Kondrup
    464 Indlæg

Update… :o)

Guldklumpen har fået ny motor, nye dæmpere hele vejen rundt (det var dyrt), et org. Abarth sænknings sæt, men mangler et motorophæng som er i restordre over alt, så skal den have en ny tandstang, samt et nyt mailfold, så det er lige før den er klar til 2017, jeg håber sgu….
    850´s motor er afgået ved døden, en ny er købt, mere om det når jeg ved mere selv… og billeder naturligvis også :-)

jewer
    894 Indlæg

Fedt at læse nyt – troede s’gu lige at Kondrups Garage var blevet udlejet til andre :>)

Kondrup
    464 Indlæg

Ikke endnu Jewer :-) har bare haft travlt, i et forsøg på at indhente noget af det tabte efter mine vandskader, så det er ikke blevet til så meget fritid, desværre….

Ole JAGmann
    814 Indlæg

Godt nyt. Vi ses til Hillclimb så…?

Kondrup
    464 Indlæg

Hehehehe uha nej det blir der nok ikke noget af, måske på sidelinjen…..

Soren W
    390 Indlæg

Så må vi jo bare mødes på landevejen, vippe med det lange lys, hugge bilerne i 2. gear og lege at vi er med i et Hill climb. Uh, der er lang tid til forår. Godt man lige har købt nyt vinterlegetøj (skal også fungere som sommer-surfer-wagon)…

Attachments:
    Kondrup
    464 Indlæg

Klart vi skal mødes Søren, det plejer vi jo et eller andet sted :-)

Den er fed den surferautomobil du har anskaffet dig der Søren, V8???

holmen
    456 Indlæg

Godt at høre Kondrup at der er fremdrift.

Soren W
    390 Indlæg

Ej, så store benzinkort har jeg ikke. 6 cylindre – 4 liter benzin. Så når jeg lige får Alfaen skudt af, så har vi kun 6 cylindrede vogne i husstanden. Det er meget nemmere at huske når man skal bestille tændrør…

Vincenzo
    38 Indlæg

Nå Kondrup. Derfor var du ikke i Nyborg. Du var så alligevel repræsenteret på Bella Italia.
    Lidt pr. stedfortræder, men alligevel.

Attachments:
    Kondrup
    464 Indlæg

Min t-shirt den var fed!!! Godt at se den bliver brugt Vincenzo….. Hils fruen

Søren W 4 liter V6 den må vel osse have en vis tørst???

Viser 13 indlæg - 31 til 43 (af 43 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.