Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 27 i alt)
  • Forfatter
    Ole JAGmann
    814 Indlæg

Denne tråd skal ikke ses som en erstatning for eller konkurrent til Niels Birkemoses MotorTV.
    Den skal ses som en slags kravlegård, hvor læserne kan dele deres hjemmelavede videoer om hvad de går og roder med i garagerne eller oplever på landevejen eller racerbanen. Der er ikke nogen højtravende kvalitetskrav, kom bare i gang, de fleste har en smartphone med videokamera.
    Det skal være personlige videoer. Indhold fundet på internettet bedes postet andetsteds.
    Hvis vi når et (aktivitets)niveau hvor ViaRETRO synes at det er værd at skabe en separat rubrik til vores hjemmestrikkede videoer vil det være flot.
    Kom glad…

Ole JAGmann
    814 Indlæg

Jeg vil gerne lægge ud med den første video fra mit besøg til Havnetræf i Sønderborg i går aftes…

Leo Jensen
    154 Indlæg

Udmærket initiativ Ole, og dine videoer er på jævnt jysk i orden. Der er naturligvis et stykke vej til Birkemoses niveau, men det synes vi skal tage helt afslappet. Mine videoer er markant simplere end dine…

Jeg synes ikke godt om at høre min egen stemme, så indtil jeg kommer over det vil mine bidrag være stumfilm. Jeg er såmænd heller ikke nået til hverken at sætte tekster på eller klippe videostumper sammen, men jeg hygger mig :)

XJ-S’en får halv gas for første gang denne sæson
    XJ-S V12

Ole JAGmann
    814 Indlæg

I dag fik jeg monteret nummerpladelys på MGen…

Leo Jensen
    154 Indlæg

Dejligt fjernsyn. Jeg bemærkede lige, at du åbner DJ’s XJ6-motorhjelm i introen og smækker MG-klappen til slut ;o)

Jeg vil lige øve mig i at få Youtube-videoer til at indlejre sig her i forum, så I får en min stumfilm om hvordan man afmonterer sidespejlsglas på på en XJ-S og formentlig også på en masse andre gamle englændere. Det giver adgang til at stramme det ene af de 2 led, der gør at spejlene klapper ind ved høj fart, så det er nyttig viden !

Leo Jensen
    154 Indlæg

Sådan !

Så får I da også lige montagefilmen… :o)

Leo Jensen
    154 Indlæg

Så er der ægte Motorrums-TV fra 2CV’en ! Jeg kunne ikke dy mig…

Udstødningen er lidt utæt, der kommer ny tværpotte på i morgen efter det daglige regnvejr.
    Jeg tvivler dog på at jeg finder lige så meget plads til kamera i Jaguarerne, eller for den sags skyld lysindfald, men det skal da prøves…

Ole JAGmann
    814 Indlæg

Haha, ja så bliver det ikke mere ægte MotorrumsTV.

Jeg får lige en idé om at jeg måske kunne filme mine karburatorer mens bilen kører…

Ole JAGmann
    814 Indlæg

Jeg har fået lavet et par film, som også kan ses på min MGB GT tråd….

Ole JAGmann
    814 Indlæg

Og…

Njal
    313 Indlæg

Det lyder godt fra det motorrummet Ole…. Men kan Weber egentlig lave en ordentlig grill?

Ole JAGmann
    814 Indlæg

Så har MotorrumsTV været til Ræs med hjertet på Padborg Park. Det blev til 320.000kr til Julemærkehjemmet Fjordmark i Kollund og omkring 25 omgange på banen i den lille MG.

Njal
    313 Indlæg

Hvor flot de kommer til at hjælpe mange børn..

Monti.
    19 Indlæg

Det er så godt.
    Er selv Julemærkeven.
    Morten

Michael Christensen
    40 Indlæg

Så vil jeg da også forsøge mig med et bidrag til MotorrumsTV.

MotorrumsTV1 – Triumph Spitfire benzintank

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 27 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.