Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Peter
    31 Indlæg

For jer der ikke vil komme til træf i en af de “almindelige” klassikere som fx 911, Jaguar E, Bertone eller MG: nu er der en Alfa Romeo 6 til salg. Findes der overhovedet flere i Danmark?

http://www.blocket.se/trelleborg/Alfa_Romeo_Alfa_6_55051582.htm?ca=23#xtor=AD-25-%5Bblocket%5D-%5Bindex%5D-%5Btextlank%5D-%5Bemail%5D-%5B%5D-%5B%5D

Om prisen er rimelig? På en raritet som denne kan man sikkert forhandle sig frem til en attraktiv pris.

Kunne være sjovt at få den til Danmark.

jewer
    894 Indlæg

Nå, så har han sat den til salg. Han skriver sin egen lille blog om ejerskabet af diverse Alfaer. Ved ikke lige med prisen men skulle en dansker købe den vil den gå fra at være Sveriges eneste indregistrerede eksemplar til at være Danmarks eneste indregistrerede eksemplar, tror jeg. Jeg har kun kendskab til to herhjemme – og de står begge samme sted som MEGET seriøse projekter på…..Sydfyn, mener jeg.
    Men den er eddermugme sej! Ku’ godt!

Jacob B
    216 Indlæg

Der har lige været en sølvmetal dansk 2,5’er til salg (tidligere tilhørende den italienske ambassade), som havde fået lavet rust, og derefter var blevet heloplakeret, inden den var stillet til side for år tilbage… Den skulle have samlet det sidste, men til gengæld var prisen = 18.000 kr.!!!

Så enten er den svenske ALT for dyr, eller også skulle man have købe den danske ;-)

Jacob B
    216 Indlæg

Her er den danske…

jewer
    894 Indlæg

Hohoh! Så er der altså mindst 3 hér i landet:>)

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.