Forum Historisk Motorsport Spa six hours billetter??
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 17 i alt)
  • Forfatter
    stefan
    147 Indlæg

Hejsa

Jeg har booket et lille hus nede ved spa i weekenden 16-18. sep. Knægten og jeg smutter ned i veteranen og vi glæder os!! Jeg prøver at finde nogle billetter, men umiddelbart er de ikke i handlen endnu. Er der andre, der har været til løbet, der ved hvornår mon de kommer til salg, og om man skal købe dem inden ankomst?

mvh stefan

jewer
    894 Indlæg

Heh – jeg har godt nok været der – foreløbig – tre gange men hver gang er billetterne skaffet via en ven, der som regel selv kører dernede – såeh jeg aner faktisk ikke hvordan det almindelige billetsalg foregår. Det er godt nok 5 år siden jeg sidst var der men så vidt jeg husker plejer der at være gratis adgang om fredagen, så mon ikke det blot er at være der dér – og så købe billetterne i shoppen inde i pitten?
    Andre med lidt bedre hukommelse må nok lige på banen hér :>)
    Og I kan i øvrigt roligt glæde Jer. Det er et decideret fremragende arrangement.

Lars R. Nissen
    41 Indlæg

Der er et billetskur ved indgangen, og ingen kø :-)

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Jeg tror jeg har været der en 8-9 gange efterhånden, og du kan roligt glæde dig Stefan. Første gang var vist i 2001 (eller var det 1998? Kan ikke huske det længere) , og der var entréen gratis. Akja. Det er det ikke længere, men Spa Sicx Hours er stadig den bedste valuta for pengene indenfor historisk motorsport. Især i betragtning af at hovedløbet er unikt med sit ægte langdistanceformat.

Nåja, billetter køber du bare ved indgangen.

stefan
    147 Indlæg

Takker de herrer! Så stopper jeg med kigge efter billetter :)

stefan
    147 Indlæg

Så er det tid igen!! Er jeg den eneste, der skal afsted – eller skal vi mødes til en Leffe dernede? Vi (min søn, min far og jeg) kører i morgen tidligt. Det bliver godt !!!!

jewer
    894 Indlæg

Spa 6 Hours er altid godt :>). Kommer desværre ikke derned i år. Go’ tur!

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Som @jewer siger! God tur, @stefan :-)

stefan
    147 Indlæg

Det skal nok blive godt! Vi kom godt frem efter morgenmaden går den til banen (1km væk) underboen kører forresten klassisk gtv

stefan
    147 Indlæg

Vil lige nævne at forskellen mellem nr 1 og 2 til sekstimers løbet var 2,4 sek… det er tæt race!!!

jewer
    894 Indlæg

2 Ford GT 40 formodentlig? :>)

stefan
    147 Indlæg

Jeps – ligesom de efterfølgende fire pladser. Der var nu også tilmeldt 15 af dem…

jewer
    894 Indlæg

Alt er ved det gamle :>)

stefan
    147 Indlæg

Fandt lige en lille film, hvis nogen evt ville blive fristet til at smutte derned næste år. https://www.youtube.com/watch?v=xzxUeklhmzI

stefan
    147 Indlæg

Så har jeg bestilt overnatning til spa six hours 2023. Det er fedt at gøre tidligt – så kan man glæde sig længe 🙂 det bliver 30 års jubilæum, hvilket nok ikke gør det dårligere

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 17 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.