John Bitsch
@coupe
Active 8 år, 9 måneder siden
Kære Jer derude. Jeg har en tyskbygget Ford Capri 2,0 V6 GT XL Aut. fra 11/1970. Bagtøjet er kaput. Jeg mangler kontakt til nogen der kan fikse et nyt – evt. rep/reno. Når værktøjskassen alligevel er fremme, har jeg en liste af andre “små-ting” der også skal fikses. Håber at komme i kontakte med nogen der kan hjælpe mig … det er jo forår – […] Vis
Beklager, der blev ikke fundet nogen aktivitet. Prøv venligst et andet filter.