John Bitsch
@coupe
Active 8 år, 9 måneder siden-
John Bitsch commented on the post, I musikkens tjeneste: Receivers 11 år siden
Rigtig fin artikel og fine billeder. “Lyset fra receiveren om natten” … det er jo smukkere end Manhattan Skyline. Dette B&O er indkøbt for nyligt og lyder næsten lige så godt som det ser ud :-)
-
John Bitsch svarede til emnet Hjæp ! Hvem kan rep/udskifte bagaksel på Ford Capri 1970 i forummet Bilmærker 11 år, 2 måneder siden
svanbjerg@ Tak jeg har fået hjælp og bilen er allerede på liften i kyndige hænder :-)
-
John Bitsch commented on the post, Bag rattet af Der Gehobenen Mittelklasse: 1981 BMW 528i 11 år, 2 måneder siden
Der, Die eller Das. Facit er: Dette er en bil der er hævet over det meste andet produceret i 70’erne. Underspillet coolness så det batter. Coupe’er er normalt mine absolut foretrukne, men en E12’er kan det samme […]
-
John Bitsch svarede til emnet Hjæp ! Hvem kan rep/udskifte bagaksel på Ford Capri 1970 i forummet Bilmærker 11 år, 2 måneder siden
@kai: Tusinde tak – fik din FB besked. Tak igen :-)
-
John Bitsch svarede til emnet Hjæp ! Hvem kan rep/udskifte bagaksel på Ford Capri 1970 i forummet Bilmærker 11 år, 2 måneder siden
@kai: Tusinde tak !!!
-
John Bitsch svarede til emnet Hjæp ! Hvem kan rep/udskifte bagaksel på Ford Capri 1970 i forummet Bilmærker 11 år, 2 måneder siden
@jens: Du har da fuldstændig ret … jeg skal da bare lige zoome helt ud så man kan se forskel på sydfyn og sydsjælland :-) .Bilen står lige nu i en garage lidt øst for Korsør … ca. 25 km fra Sandved … så den kan jo næsten skubbes derover :-)
-
John Bitsch svarede til emnet Hjæp ! Hvem kan rep/udskifte bagaksel på Ford Capri 1970 i forummet Bilmærker 11 år, 2 måneder siden
@niels: Jeg bor i Klampenborg og “skruer” desværre ikke selv (og kender desværre ikke nogen der har lært mig det :-). Så det bliver hele bilen der ankommer. Jeg har Falck via ViaRetro. Har du nogen i tankerne der kan hjælpe ?
-
John Bitsch svarede til emnet Hjæp ! Hvem kan rep/udskifte bagaksel på Ford Capri 1970 i forummet Bilmærker 11 år, 2 måneder siden
@kai: Jeg googlede lige Sandved. Det er på sydfyn ???. Det er for så vidt OK … bare det er en der kan lave er ordentligt stykke arbejde og især fínde frem til det rette bagtøj (i fald det skal udskiftes). Capri Mk1 er jo lavet i et utal af motorvarianter med flere forskellige gearkasser. Jeg har via ViaRetro et Falck-abonnement – så mon ikke…[Læs mere]
-
John Bitsch svarede til emnet Hjæp ! Hvem kan rep/udskifte bagaksel på Ford Capri 1970 i forummet Bilmærker 11 år, 2 måneder siden
@claus: Tak tak … ja farven er et helt studie i sig selv :-) … den var også meget svært at finde – især når den også skulle ha’ originalt stålskydetag :-)
-
John Bitsch skrev en ny aktivitetskommentar 11 år, 2 måneder siden
In reply to: John Bitsch lavede en statusopdatering Kære Jer derude. Jeg har en tyskbygget Ford Capri 2,0 V6 GT XL Aut. fra 11/1970. Bagtøjet er kaput. Jeg mangler kontakt til nogen der kan fikse et nyt – evt. rep/reno. Når væ […] VisTak :-)
-
John Bitsch startede emnet Hjæp ! Hvem kan rep/udskifte bagaksel på Ford Capri 1970 i forummet Bilmærker 11 år, 2 måneder siden
Kære Jer derude. Jeg har en tyskbygget Ford Capri 2,0 V6 GT XL Aut. fra 11/1970. Bagtøjet er kaput. Jeg mangler kontakt til nogen der kan fikse et nyt – evt. rep/reno. Når værktøjskassen alligevel er fremme, har jeg en liste af andre “små-ting” der også skal fikses. Håber at komme i kontakte med nogen der kan hjælpe mig … det er jo forår -…[Læs mere]
-
John Bitsch lavede en statusopdatering 11 år, 2 måneder siden
Kære Jer derude. Jeg har en tyskbygget Ford Capri 2,0 V6 GT XL Aut. fra 11/1970. Bagtøjet er kaput. Jeg mangler kontakt til nogen der kan fikse et nyt – evt. rep/reno. Når værktøjskassen alligevel er fremme, har jeg en liste af andre “små-ting” der også skal fikses. Håber at komme i kontakte med nogen der kan hjælpe mig … det er jo forår -…[Læs mere]
-
John Bitsch ændrede deres profilbillede 12 år, 1 måned siden
-
John Bitsch blev registreret som medlem 12 år, 1 måned siden
Hej John. Du skal nok skrive dit spørgsmål i Forum et sted. Klik her: http://www.viaretro.com/forum/fora/bilmaerker/ for at komme derind.
Her hvor du har skrevet er et kommmentarfelt til lidt spøg og spas og ikke mange læser dem.
Med venlig hilsen
Søren Navntoft
Tak :-)