• Forside
  • Forum
  • Bliv medlem af Klub ViaRETRO
  • Kontakt
  • Ny Bruger
  • Overblik
  • Log ind
  • Din Klubside
  • Arkiver
    • Artikel
    • Design og koncept
    • Historisk Motorsport
    • Matiné
    • Motorsport
    • Rejser
    • Reportage
    • Set til salg
    • Tanker og Trivialiteter
    • Vores biler
  • Klassiske biler på Kulturhavnen
Log In

13 − four =

Lost your password?
Register
Lost your password?
Register

five × five =

A password will be e-mailed to you.
Søg
  • ViaRETRO in English
  • Overblik
  • Ny Bruger
  • Log ind
  • Din Klubside
  • Brugere
ViaRETRO logo
  • Forside
  • Artikler

    Nyeste

    • I beg your pardon! Aston Martin Bondage?!?

      Claus Ebberfeld
      13. februar 2015
      Artikel, Tanker og Trivialiteter
      8
    • Første tur i nyrenoveret Lamborghini 400 GT2+2: Torino!

      Claus Ebberfeld
      12. september 2014
      Artikel, Workshop
      13
    • Anders' eventyr: 2000 kilometer i en ukendt bil

      Claus Ebberfeld
      31. maj 2013
      Artikel, Tanker og Trivialiteter
      14
    • Genial aerodynamik: Ground Effect

      Claus Ebberfeld
      21. marts 2013
      Artikel, Design og koncept, Motorsport
      29
    • Umådeligt charmerende flyvepap: Lancia Abarth A112

      Claus Ebberfeld
      12. februar 2013
      Artikel, Kørt
      60
    • Sømkassen og tante Lis' bil

      Søren Navntoft
      31. januar 2013
      Artikel, Tanker og Trivialiteter
      48
    • Reportage
    • Rejser
    • Historisk Motorsport
    • Motorsport
    • Set til salg
    • Design
    • Tanker og Trivialiteter
    • Workshop
    • Vores biler
    • Tips og guides
  • Sektioner
    • Klassiske biler på Kulturhavnen
    • Forum
    • Bliv medlem af Klub ViaRETRO
    • Matiné
    • MotorTV
  • Kontakt
  • Menu logo

Medlem John Bitsch

Profilbilled af John Bitsch

John Bitsch

@coupe

Active 8 år, 9 måneder siden
Kære Jer derude. Jeg har en tyskbygget Ford Capri 2,0 V6 GT XL Aut. fra 11/1970. Bagtøjet er kaput. Jeg mangler kontakt til nogen der kan fikse et nyt – evt. rep/reno. Når værktøjskassen alligevel er fremme, har jeg en liste af andre “små-ting” der også skal fikses. Håber at komme i kontakte med nogen der kan hjælpe mig … det er jo forår – […] Vis
  • Aktivitet
  • Profil
  • Friends 0
  • Groups 0
  • Fora
  • Personal
  • Omtaler
  • Favoritter
  • Venner
  • Grupper
  • Profilbilled af John Bitsch

    John Bitsch commented on the post, I musikkens tjeneste: Receivers 11 år siden

    Rigtig fin artikel og fine billeder. “Lyset fra receiveren om natten” … det er jo smukkere end Manhattan Skyline. Dette B&O er indkøbt for nyligt og lyder næsten lige så godt som det ser ud :-)

  • Profilbilled af John Bitsch

    John Bitsch svarede til emnet Hjæp ! Hvem kan rep/udskifte bagaksel på Ford Capri 1970 i forummet Bilmærker 11 år, 2 måneder siden

    svanbjerg@ Tak jeg har fået hjælp og bilen er allerede på liften i kyndige hænder :-)

  • Profilbilled af John Bitsch

    John Bitsch commented on the post, Bag rattet af Der Gehobenen Mittelklasse: 1981 BMW 528i 11 år, 2 måneder siden

    Der, Die eller Das. Facit er: Dette er en bil der er hævet over det meste andet produceret i 70’erne. Underspillet coolness så det batter. Coupe’er er normalt mine absolut foretrukne, men en E12’er kan det samme […]

  • Profilbilled af John Bitsch

    John Bitsch svarede til emnet Hjæp ! Hvem kan rep/udskifte bagaksel på Ford Capri 1970 i forummet Bilmærker 11 år, 2 måneder siden

    @kai: Tusinde tak – fik din FB besked. Tak igen :-)

  • Profilbilled af John Bitsch

    John Bitsch svarede til emnet Hjæp ! Hvem kan rep/udskifte bagaksel på Ford Capri 1970 i forummet Bilmærker 11 år, 2 måneder siden

    @kai: Tusinde tak !!!

  • Profilbilled af John Bitsch

    John Bitsch svarede til emnet Hjæp ! Hvem kan rep/udskifte bagaksel på Ford Capri 1970 i forummet Bilmærker 11 år, 2 måneder siden

    @jens: Du har da fuldstændig ret … jeg skal da bare lige zoome helt ud så man kan se forskel på sydfyn og sydsjælland :-) .Bilen står lige nu i en garage lidt øst for Korsør … ca. 25 km fra Sandved … så den kan jo næsten skubbes derover :-)

  • Profilbilled af John Bitsch

    John Bitsch svarede til emnet Hjæp ! Hvem kan rep/udskifte bagaksel på Ford Capri 1970 i forummet Bilmærker 11 år, 2 måneder siden

    @niels: Jeg bor i Klampenborg og “skruer” desværre ikke selv (og kender desværre ikke nogen der har lært mig det :-). Så det bliver hele bilen der ankommer. Jeg har Falck via ViaRetro. Har du nogen i tankerne der kan hjælpe ?

  • Profilbilled af John Bitsch

    John Bitsch svarede til emnet Hjæp ! Hvem kan rep/udskifte bagaksel på Ford Capri 1970 i forummet Bilmærker 11 år, 2 måneder siden

    @kai: Jeg googlede lige Sandved. Det er på sydfyn ???. Det er for så vidt OK … bare det er en der kan lave er ordentligt stykke arbejde og især fínde frem til det rette bagtøj (i fald det skal udskiftes). Capri Mk1 er jo lavet i et utal af motorvarianter med flere forskellige gearkasser. Jeg har via ViaRetro et Falck-abonnement – så mon ikke…[Læs mere]

  • Profilbilled af John Bitsch

    John Bitsch svarede til emnet Hjæp ! Hvem kan rep/udskifte bagaksel på Ford Capri 1970 i forummet Bilmærker 11 år, 2 måneder siden

    @claus: Tak tak … ja farven er et helt studie i sig selv :-) … den var også meget svært at finde – især når den også skulle ha’ originalt stålskydetag :-)

  • Profilbilled af John Bitsch

    John Bitsch skrev en ny aktivitetskommentar 11 år, 2 måneder siden

    In reply to: John Bitsch lavede en statusopdatering Kære Jer derude. Jeg har en tyskbygget Ford Capri 2,0 V6 GT XL Aut. fra 11/1970. Bagtøjet er kaput. Jeg mangler kontakt til nogen der kan fikse et nyt – evt. rep/reno. Når væ […] Vis

    Tak :-)

  • Profilbilled af John Bitsch

    John Bitsch startede emnet Hjæp ! Hvem kan rep/udskifte bagaksel på Ford Capri 1970 i forummet Bilmærker 11 år, 2 måneder siden

    Kære Jer derude. Jeg har en tyskbygget Ford Capri 2,0 V6 GT XL Aut. fra 11/1970. Bagtøjet er kaput. Jeg mangler kontakt til nogen der kan fikse et nyt – evt. rep/reno. Når værktøjskassen alligevel er fremme, har jeg en liste af andre “små-ting” der også skal fikses. Håber at komme i kontakte med nogen der kan hjælpe mig … det er jo forår -…[Læs mere]

  • Profilbilled af John Bitsch

    John Bitsch lavede en statusopdatering 11 år, 2 måneder siden

    Kære Jer derude. Jeg har en tyskbygget Ford Capri 2,0 V6 GT XL Aut. fra 11/1970. Bagtøjet er kaput. Jeg mangler kontakt til nogen der kan fikse et nyt – evt. rep/reno. Når værktøjskassen alligevel er fremme, har jeg en liste af andre “små-ting” der også skal fikses. Håber at komme i kontakte med nogen der kan hjælpe mig … det er jo forår -…[Læs mere]

    • Profilbilled af Søren Navntoft
      Søren Navntoft replied 11 år, 2 måneder siden

      Hej John. Du skal nok skrive dit spørgsmål i Forum et sted. Klik her: http://www.viaretro.com/forum/fora/bilmaerker/ for at komme derind.
      Her hvor du har skrevet er et kommmentarfelt til lidt spøg og spas og ikke mange læser dem.

      Med venlig hilsen
      Søren Navntoft

    • Profilbilled af John Bitsch
      John Bitsch replied 11 år, 2 måneder siden

      Tak :-)

  • Profilbilled af John Bitsch

    John Bitsch ændrede deres profilbillede 12 år, 1 måned siden

  • Profilbilled af John Bitsch

    John Bitsch blev registreret som medlem 12 år, 1 måned siden

Seneste kommentarer

  • Tony Wawryk Weekend Matiné Nr. 614
  • Kai Bach Andersen Weekend Matiné Nr. 614
  • Henrik Kusk Weekend Matiné Nr. 613
  • Claus Ebberfeld Weekend Matiné Nr. 613
  • Keld Jørgensen Weekend Matiné Nr. 613
  • Michael Sehested Lund Weekend Matiné Nr. 613
  • Svend Carstensen Weekend Matiné Nr. 613
  • M Pedersen Weekend Matiné Nr. 613
  • Ole Wichmann Weekend Matiné Nr. 613
  • Juhle Weekend Matiné Nr. 613
© Copyright 2012 - 2025 | ViaRETRO
  • Kontakt
  • Guide til ViaRETRO