Forum-svar oprettet

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #65781
    NiklasWalentin
    10 Indlæg

    @ Jensby – Tak :) Ja den skal helts sikkert bruges.!. Og ja, se at få pudset vognen let af og få tjekket olien og så ud og give den lidt frisk luft .!.

    Vi ses på vejen :)

    #65768
    NiklasWalentin
    10 Indlæg

    Overvejer selv en tur til Maranello med min nye vogn til forår/sommer . Og det bliver da med biltog fra hamborg og så til alessandria :) Så er den helt frisk fra Milano !…

    #65766
    NiklasWalentin
    10 Indlæg

    @Scalino – Ja, det var hyggeligt :) ! Det endte med at jeg kørte hele vejen til møn og tilbage. Det var så den mest fantastiske tur nogen sinde. At rulle ned for begge vinduer ( man høre vel også musik i stereo ?! ) og så høre den sportsudstødningen snerre fra sig …. W.O.W

    Vi ses nok hen af vejen, :)

    #52862
    NiklasWalentin
    10 Indlæg

    Jo, 2.0 VW med J-Jetronic Bosch indsprøjtning. En af de mest solide motore nogensinde, og sevom den er lille er give den smil på læben mellem 3 og 4.000 omdrejninger i 2 & 3 gear.. lige ud af kurverne.!. Den blev kun bygget i 2099 eks. og kun solgt i Nordamerika 

    #52860
    NiklasWalentin
    10 Indlæg

    Hej Scalino og Peter

    #52834
    NiklasWalentin
    10 Indlæg

    Hej Søren 

    #52797
    NiklasWalentin
    10 Indlæg

    Haha, både vignalen og porschen er vel symbolet for vær sin..hmm.. stilling ? ;) 

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)