@Scalino – Ja, det var hyggeligt :) ! Det endte med at jeg kørte hele vejen til møn og tilbage. Det var så den mest fantastiske tur nogen sinde. At rulle ned for begge vinduer ( man høre vel også musik i stereo ?! ) og så høre den sportsudstødningen snerre fra sig …. W.O.W
Vi ses nok hen af vejen, :)