-
ForfatterIndlæg
-
3. januar 2014 kl. 16:31 #65546
NiklasWalentin
10 IndlægGODT NYTÅR !!!
Håber alle og deres biler er kommet godt ind på den rigtige side af 2014 . Har nogen været ude og køre endnu ? Tog selv årets første tur i min nye anskafelse, min drømmebil, Ferrari 308 GTB i dag. Fantastisk tur.. Skide koldt, med den lyder for godt til at man ikke gider at rulle vinduerne ned :-)
Massere af hilsner og på gensyn !
-Niklas
3. januar 2014 kl. 16:35 #65547
jewer
894 IndlægJow jow – kører stort set hver dag – også skidekoldt :>)
3. januar 2014 kl. 22:04 #65640
Ole Wichmann
815 IndlægTjah, jeg tog Jaguaren ud nytårsaftensdag da vejret var for godt til at lade være.
Men den har ikke været ude i år, så måske i morgen?3. januar 2014 kl. 22:27 #65645
ruldal
148 Indlæg-
1/1 var E21´eren lige ude og strække en smule ben. Det var en dejlig tur da den begynder at lave varm luft efter ca 1-2 km (det der Bayerske jern duer altså bare)
Det bliver nok også eneste tur i Januar da jeg efterhånden har hamstret en del stumper, men er kommet bagefter med at få dem skruet på.Skal have ordnet følgende i Januar
Mit værkstedstag da der drypper ind :(
Skift af forreste bremseskiver
Ombygning af motorhjelm (alle originale hængsler osv skal af og 4 stk hjelmlåse på istedet)
Skift af begge baglygteglas med nogle meget fine brugte jeg har købt.
Skift af rudeliste-liste da den gamle er grim, og jeg lige har købt 30 meter.
Montage af nyt strømkabel til batteriet der nu bor i bagagerummet. Nuværende kabel er lidt træls.
Fjerne radio og alt anlægsrelateret og montere 4 stk ekstra ure, volt, olietryk, olietemp, vandtemp.
Montere oliekøler
Male færdigt og montere ny frontpanelOg listen fortsætter. Har heldigvis også tiden til det i januar, så der skulle meget gerne kunne streges nogle ting. :)
4. januar 2014 kl. 20:13 #65764
Scalino
36 IndlægVerden (eller København) er lille. Havde overvejet at lette lidt på dækkenet for se hvilken sportsvogn, der skjulte sig under det.
Tak for snakken i formiddags i garageanlægget.
Fin 308’er du købt!
4. januar 2014 kl. 20:33 #65766NiklasWalentin
10 Indlæg@Scalino – Ja, det var hyggeligt :) ! Det endte med at jeg kørte hele vejen til møn og tilbage. Det var så den mest fantastiske tur nogen sinde. At rulle ned for begge vinduer ( man høre vel også musik i stereo ?! ) og så høre den sportsudstødningen snerre fra sig …. W.O.W
Vi ses nok hen af vejen, :)
4. januar 2014 kl. 23:03 #65774
Jensby
39 IndlægTillykke med 308eren og god stil den bliver brugt, så en Elan i dag og det er vel heller ikke den typiske vinterbil, men man får da lyst til at skynde sig og få plader på den i garagen
5. januar 2014 kl. 02:16 #65781NiklasWalentin
10 Indlæg@ Jensby – Tak :) Ja den skal helts sikkert bruges.!. Og ja, se at få pudset vognen let af og få tjekket olien og så ud og give den lidt frisk luft .!.
Vi ses på vejen :)
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.