Forum Bilmærker Italienske mærker Første køretur for Italieneren 2014
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #65546
    NiklasWalentin
    10 Indlæg

    GODT NYTÅR !!!

    Håber alle og deres biler er kommet godt ind på den rigtige side af 2014 . Har nogen været ude og køre endnu ? Tog selv årets første tur i min nye anskafelse, min drømmebil, Ferrari 308 GTB i dag. Fantastisk tur.. Skide koldt, med den lyder for godt til at man ikke gider at rulle vinduerne ned :-)

    Massere af hilsner og på gensyn !

    -Niklas

    #65547
    jewer
    894 Indlæg

    Jow jow – kører stort set hver dag – også skidekoldt :>)

    #65640
    Ole Wichmann
    815 Indlæg

    Tjah, jeg tog Jaguaren ud nytårsaftensdag da vejret var for godt til at lade være.
    Men den har ikke været ude i år, så måske i morgen?

    #65645
    ruldal
    148 Indlæg
      1/1 var E21´eren lige ude og strække en smule ben. Det var en dejlig tur da den begynder at lave varm luft efter ca 1-2 km (det der Bayerske jern duer altså bare)
      Det bliver nok også eneste tur i Januar da jeg efterhånden har hamstret en del stumper, men er kommet bagefter med at få dem skruet på.

      Skal have ordnet følgende i Januar

      Mit værkstedstag da der drypper ind :(

      Skift af forreste bremseskiver
      Ombygning af motorhjelm (alle originale hængsler osv skal af og 4 stk hjelmlåse på istedet)
      Skift af begge baglygteglas med nogle meget fine brugte jeg har købt.
      Skift af rudeliste-liste da den gamle er grim, og jeg lige har købt 30 meter.
      Montage af nyt strømkabel til batteriet der nu bor i bagagerummet. Nuværende kabel er lidt træls.
      Fjerne radio og alt anlægsrelateret og montere 4 stk ekstra ure, volt, olietryk, olietemp, vandtemp.
      Montere oliekøler
      Male færdigt og montere ny frontpanel

      Og listen fortsætter. Har heldigvis også tiden til det i januar, så der skulle meget gerne kunne streges nogle ting. :)

    #65764
    Scalino
    36 Indlæg

    Verden (eller København) er lille. Havde overvejet at lette lidt på dækkenet for se hvilken sportsvogn, der skjulte sig under det.

    Tak for snakken i formiddags i garageanlægget.

    Fin 308’er du købt!

    #65766
    NiklasWalentin
    10 Indlæg

    @Scalino – Ja, det var hyggeligt :) ! Det endte med at jeg kørte hele vejen til møn og tilbage. Det var så den mest fantastiske tur nogen sinde. At rulle ned for begge vinduer ( man høre vel også musik i stereo ?! ) og så høre den sportsudstødningen snerre fra sig …. W.O.W

    Vi ses nok hen af vejen, :)

    #65774
    Jensby
    39 Indlæg

    Tillykke med 308eren og god stil den bliver brugt, så en Elan i dag og det er vel heller ikke den typiske vinterbil, men man får da lyst til at skynde sig og få plader på den i garagen

    #65781
    NiklasWalentin
    10 Indlæg

    @ Jensby – Tak :) Ja den skal helts sikkert bruges.!. Og ja, se at få pudset vognen let af og få tjekket olien og så ud og give den lidt frisk luft .!.

    Vi ses på vejen :)

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.