-
Schaarup commented on the post, Vores biler – de sovende skønheder 8 år, 3 måneder siden
Den lille sover videre ….
-
Schaarup commented on the post, En kvart million kroners-spørgsmålet 8 år, 10 måneder siden
Hej
Med 250 Kg på lommen må det bliver en Mini Cooper ….. Ellers er mine bil ønsker er meget beskedne, såsom Triumph Spitfire/GT6 eller en MGA ./ Schaarup
-
Schaarup svarede til emnet Mini 78' i forummet Hvad sker der i garagerne og værkstederne? 9 år, 7 måneder siden
Hej Bo
Min Mini er en MK4 ( Årg 78 ) , dog med et rigt mix af ting fra de forgående serier .. Den er langt fra original, men pyt med det… jeg er glad for den og den kører rigtigt godt … !
Jeg skal huske Maniflow
-
Schaarup startede emnet Mini 78' i forummet Hvad sker der i garagerne og værkstederne? 9 år, 7 måneder siden
Hej
Minien er kørt i garage efter en fin sæson uden nævneværdige drift problemer… Den svigtede faktisk kun en enkelt gang og heldigvis kun ca 100 meter fra fra mit værksted …en ledning til tændspolen var knækket …. et nemt lille job, men det tog lidt tid at lurer fejlen da isoleringen på ledningen var intakt …😳
Selvom minien bliver…[Læs mere]
-
Schaarup commented on the post, Sensation: Il Debutante har købt bil – ubeset! 9 år, 7 måneder siden
Mercedes W201 eller W124…tænker jeg …..eller en Saab 93 er vel også et godt bud 😉
-
Schaarup commented on the post, Nyt fra mit værksted: Bunden er nået 9 år, 8 måneder siden
Ha ha 😉… 90 kvm er nok mere passende.👍
-
Schaarup commented on the post, Nyt fra mit værksted: Bunden er nået 9 år, 8 måneder siden
Super indlæg …jeg holder meget af at læse om andres skruen og daglige omgang med deres klassiker …
For mit vedkommende har jeg ca 90 km værksted …. Hvor min lille Mini står ovre i det ene hjørne … Plan […] -
Schaarup commented on the post, Nyt fra mit værksted: Begyndelsen på en lang vinter 9 år, 8 måneder siden
Lækker lift, lækker bil og lækker…….. loftshøjde :-)
-
Schaarup commented on the post, Nyt fra garagen: Scimitar er genopstået 9 år, 10 måneder siden
“som en velsmurt mis”…….!
-
Schaarup commented on the post, Lørdags Matiné Nr. 154 10 år, 3 måneder siden
Kan sagtens sætte mig i “Il Debutante’s” sted … Har haft to biler som jeg heller ikke følte passede til min statur/persona, en Porsche 912 og en Lotus Europa ..begge biler fik mig til at føle at jeg skød ove […]
-
Schaarup commented on the post, Fatters biler – nu med erstatningsbilleder GRRR! 10 år, 4 måneder siden
Uhh… den der Impala ville have klædt de gamles carport, istedet for de sædvanlige VW 1300 og Ford Escorts der blev bakket ind der :-)
Jeg sendte altid meget lange øjne efter genboens Ford Zodiak og mures B0 […]
-
Schaarup ændrede deres profilbillede 10 år, 4 måneder siden
-
Schaarup commented on the post, Håbet er lysegrønt: British Racing Partners 10 år, 4 måneder siden
Lækker farve … skidt navn :-)
Er også svært glad for farverne Primrose Yellow og wedgewood blue…..
/ Schaarup
-
Schaarup commented on the post, Copenhagen Classic Garage Grand Opening 10 år, 5 måneder siden
Uha.. Sikke en masse hårde ord….
Hans Bo er muligvis en bandit, men i som mange andre af livets forholde må man jo bruge sin mavefornemmelse om hvorvidt man ønsker at deltage!Schaarup
-
Schaarup commented on the post, Årets største projekt er 30 meter langt! 10 år, 5 måneder siden
Daniel Read … Du må meget hjælpe med at indrette mit lille 80 kvm værksted …. Gode ideer du der kommer med
/Schaarup
-
Schaarup ændrede deres profilbillede 10 år, 6 måneder siden
-
Schaarup commented on the post, Visuel søndag: Med eller uden tag i dag? 10 år, 7 måneder siden
Lukket..
-
Schaarup commented on the post, Lørdags Matiné Nr. 138 10 år, 10 måneder siden
Som altid nyder jeg Viaretro’s lørdags matine og særlig begejstret er jeg for MotorTv …dog ville jeg nyde MotorTv endnu mere , hvis der var lidt mere teknik/skruen/ dæksparkeri …osv ……men det kan jo komme, […]
-
Schaarup commented on the post, En mand ser gult: Scimitar GTE 10 år, 10 måneder siden
Mon ikke MotorTV kunne lave en lille film om Scimitaren ved lejlighed
-
Schaarup commented on the post, En mand ser gult: Scimitar GTE 10 år, 10 måneder siden
Tillykke med pladerne og Scimitaren …. en rigtigt lækker vogn med maximalt svaj i bukserne :-)
Jeg er sikker på det er en KEEPER …
/ Schaarup
- Hent mere