• Forside
  • Forum
  • Bliv medlem af Klub ViaRETRO
  • Kontakt
  • Ny Bruger
  • Overblik
  • Log ind
  • Din Klubside
  • Arkiver
    • Artikel
    • Design og koncept
    • Historisk Motorsport
    • Matiné
    • Motorsport
    • Rejser
    • Reportage
    • Set til salg
    • Tanker og Trivialiteter
    • Vores biler
  • Klassiske biler på Kulturhavnen
Log In

3 × 5 =

Lost your password?
Register
Lost your password?
Register

nineteen − fifteen =

A password will be e-mailed to you.
Søg
  • ViaRETRO in English
  • Overblik
  • Ny Bruger
  • Log ind
  • Din Klubside
  • Brugere
ViaRETRO logo
  • Forside
  • Artikler

    Nyeste

    • I beg your pardon! Aston Martin Bondage?!?

      Claus Ebberfeld
      13. februar 2015
      Artikel, Tanker og Trivialiteter
      8
    • Første tur i nyrenoveret Lamborghini 400 GT2+2: Torino!

      Claus Ebberfeld
      12. september 2014
      Artikel, Workshop
      13
    • Anders' eventyr: 2000 kilometer i en ukendt bil

      Claus Ebberfeld
      31. maj 2013
      Artikel, Tanker og Trivialiteter
      14
    • Genial aerodynamik: Ground Effect

      Claus Ebberfeld
      21. marts 2013
      Artikel, Design og koncept, Motorsport
      29
    • Umådeligt charmerende flyvepap: Lancia Abarth A112

      Claus Ebberfeld
      12. februar 2013
      Artikel, Kørt
      60
    • Sømkassen og tante Lis' bil

      Søren Navntoft
      31. januar 2013
      Artikel, Tanker og Trivialiteter
      48
    • Reportage
    • Rejser
    • Historisk Motorsport
    • Motorsport
    • Set til salg
    • Design
    • Tanker og Trivialiteter
    • Workshop
    • Vores biler
    • Tips og guides
  • Sektioner
    • Klassiske biler på Kulturhavnen
    • Forum
    • Bliv medlem af Klub ViaRETRO
    • Matiné
    • MotorTV
  • Kontakt
  • Menu logo

Medlem Schaarup

Profilbilled af Schaarup

Schaarup

@schaarup

Active 8 år, 7 måneder siden
  • Aktivitet
  • Profil
  • Friends 0
  • Groups 0
  • Fora
  • Personal
  • Omtaler
  • Favoritter
  • Venner
  • Grupper
  • Profilbilled af Schaarup

    Schaarup commented on the post, Vores biler – de sovende skønheder 8 år, 3 måneder siden

    Den lille sover videre ….

  • Profilbilled af Schaarup

    Schaarup commented on the post, En kvart million kroners-spørgsmålet 8 år, 10 måneder siden

    Hej
    Med 250 Kg på lommen må det bliver en Mini Cooper ….. Ellers er mine bil ønsker er meget beskedne, såsom Triumph Spitfire/GT6 eller en MGA .

    / Schaarup

  • Profilbilled af Schaarup

    Schaarup svarede til emnet Mini 78' i forummet Hvad sker der i garagerne og værkstederne? 9 år, 7 måneder siden

    Hej Bo

    Min Mini er en MK4 ( Årg 78 ) , dog med et rigt mix af ting fra de forgående serier .. Den er langt fra original, men pyt med det… jeg er glad for den og den kører rigtigt godt … !

    Jeg skal huske Maniflow

  • Profilbilled af Schaarup

    Schaarup startede emnet Mini 78' i forummet Hvad sker der i garagerne og værkstederne? 9 år, 7 måneder siden

    Hej

    Minien er kørt i garage efter en fin sæson uden nævneværdige drift problemer… Den svigtede faktisk kun en enkelt gang og heldigvis kun ca 100 meter fra fra mit værksted …en ledning til tændspolen var knækket …. et nemt lille job, men det tog lidt tid at lurer fejlen da isoleringen på ledningen var intakt …😳

    Selvom minien bliver…[Læs mere]

  • Profilbilled af Schaarup

    Schaarup commented on the post, Sensation: Il Debutante har købt bil – ubeset! 9 år, 7 måneder siden

    Mercedes W201 eller W124…tænker jeg …..eller en Saab 93 er vel også et godt bud 😉

  • Profilbilled af Schaarup

    Schaarup commented on the post, Nyt fra mit værksted: Bunden er nået 9 år, 8 måneder siden

    Ha ha 😉… 90 kvm er nok mere passende.👍

  • Profilbilled af Schaarup

    Schaarup commented on the post, Nyt fra mit værksted: Bunden er nået 9 år, 8 måneder siden

    Super indlæg …jeg holder meget af at læse om andres skruen og daglige omgang med deres klassiker …
    For mit vedkommende har jeg ca 90 km værksted …. Hvor min lille Mini står ovre i det ene hjørne … Plan […]

  • Profilbilled af Schaarup

    Schaarup commented on the post, Nyt fra mit værksted: Begyndelsen på en lang vinter 9 år, 8 måneder siden

    Lækker lift, lækker bil og lækker…….. loftshøjde :-)

  • Profilbilled af Schaarup

    Schaarup commented on the post, Nyt fra garagen: Scimitar er genopstået 9 år, 10 måneder siden

    “som en velsmurt mis”…….!

  • Profilbilled af Schaarup

    Schaarup commented on the post, Lørdags Matiné Nr. 154 10 år, 3 måneder siden

    Kan sagtens sætte mig i “Il Debutante’s” sted … Har haft to biler som jeg heller ikke følte passede til min statur/persona, en Porsche 912 og en Lotus Europa ..begge biler fik mig til at føle at jeg skød ove […]

  • Profilbilled af Schaarup

    Schaarup commented on the post, Fatters biler – nu med erstatningsbilleder GRRR! 10 år, 4 måneder siden

    Uhh… den der Impala ville have klædt de gamles carport, istedet for de sædvanlige VW 1300 og Ford Escorts der blev bakket ind der :-)

    Jeg sendte altid meget lange øjne efter genboens Ford Zodiak og mures B0 […]

  • Profilbilled af Schaarup

    Schaarup ændrede deres profilbillede 10 år, 4 måneder siden

  • Profilbilled af Schaarup

    Schaarup commented on the post, Håbet er lysegrønt: British Racing Partners 10 år, 4 måneder siden

    Lækker farve … skidt navn :-)

    Er også svært glad for farverne Primrose Yellow og wedgewood blue…..

    / Schaarup

  • Profilbilled af Schaarup

    Schaarup commented on the post, Copenhagen Classic Garage Grand Opening 10 år, 5 måneder siden

    Uha.. Sikke en masse hårde ord….
    Hans Bo er muligvis en bandit, men i som mange andre af livets forholde må man jo bruge sin mavefornemmelse om hvorvidt man ønsker at deltage!

    Schaarup

  • Profilbilled af Schaarup

    Schaarup commented on the post, Årets største projekt er 30 meter langt! 10 år, 5 måneder siden

    Daniel Read … Du må meget hjælpe med at indrette mit lille 80 kvm værksted …. Gode ideer du der kommer med

    /Schaarup

  • Profilbilled af Schaarup

    Schaarup ændrede deres profilbillede 10 år, 6 måneder siden

  • Profilbilled af Schaarup

    Schaarup commented on the post, Visuel søndag: Med eller uden tag i dag? 10 år, 7 måneder siden

    Lukket..

  • Profilbilled af Schaarup

    Schaarup commented on the post, Lørdags Matiné Nr. 138 10 år, 10 måneder siden

    Som altid nyder jeg Viaretro’s lørdags matine og særlig begejstret er jeg for MotorTv …dog ville jeg nyde MotorTv endnu mere , hvis der var lidt mere teknik/skruen/ dæksparkeri …osv ……men det kan jo komme, […]

  • Profilbilled af Schaarup

    Schaarup commented on the post, En mand ser gult: Scimitar GTE 10 år, 10 måneder siden

    Mon ikke MotorTV kunne lave en lille film om Scimitaren ved lejlighed

  • Profilbilled af Schaarup

    Schaarup commented on the post, En mand ser gult: Scimitar GTE 10 år, 10 måneder siden

    Tillykke med pladerne og Scimitaren …. en rigtigt lækker vogn med maximalt svaj i bukserne :-)

    Jeg er sikker på det er en KEEPER …

    / Schaarup

  • Hent mere

Seneste kommentarer

  • Claus Ebberfeld Weekend Matiné Nr. 616
  • Sorensen Weekend Matiné Nr. 616
  • Tony Wawryk Weekend Matiné Nr. 616
  • kim Nielsen Weekend Matiné Nr. 616
  • Claus Ebberfeld Weekend Matiné Nr. 616
  • Per Jørgensen Weekend Matiné Nr. 616
  • Per Jørgensen Weekend Matiné Nr. 616
  • Per Jørgensen Weekend Matiné Nr. 616
  • Keld Jørgensen Weekend Matiné Nr. 616
  • Kim Nielsen Weekend Matiné Nr. 616
© Copyright 2012 - 2025 | ViaRETRO
  • Kontakt
  • Guide til ViaRETRO