-
ForfatterIndlæg
-
21. november 2016 kl. 11:01 #126345
Schaarup
2 IndlægHej
Minien er kørt i garage efter en fin sæson uden nævneværdige drift problemer… Den svigtede faktisk kun en enkelt gang og heldigvis kun ca 100 meter fra fra mit værksted …en ledning til tændspolen var knækket …. et nemt lille job, men det tog lidt tid at lurer fejlen da isoleringen på ledningen var intakt …?
Selvom minien bliver kører godt og problemfrit, så skal jo ikke afholde undertegnet for at skrue lidt på den henover vinteren …. og der er tre bullets jeg vil forsøge at få fixe inden forårs solen lokker os ud på asfalten igen
1 Intriør skal have et brush up med ny vinyl og nye tæpper og så skal det monteres en omdrejningstæller
2 En RC40 udstødning incl bananmanifold skal monteres
3 Undervogn skal optimere, dvs sænkes en smule ….evt med et HiLo sæt
Jeg har allerede hevet det gamle hjemmestrikket vinyl beklædning af og kunne konstatere at bilen tidligere har været banangul …???? Er rigtig glad for at farven nu er Racing green med Old English White på taget …
Jeg forventer at bestille de småting jeg skal til interiøret i UK … men mere om det i næste opslag …
/ Schaarup
Attachments:
22. november 2016 kl. 08:55 #126362
Bo
44 IndlægHej Schaarup,
Altid godt at høre fra en anden Mini ejer. Er det ikke MK2 baglygter du har på? Går ud fra din er en MK3?
Kan varmt anbefale Maniflow som udstødningsleverandør.Hilsen
Bo
22. november 2016 kl. 09:42 #126370
Schaarup
2 IndlægHej Bo
Min Mini er en MK4 ( Årg 78 ) , dog med et rigt mix af ting fra de forgående serier .. Den er langt fra original, men pyt med det… jeg er glad for den og den kører rigtigt godt … !
Jeg skal huske Maniflow
22. november 2016 kl. 14:44 #126375
Bo
44 IndlægHej Schaarup,
Den ser godt ud. Bare ring til maniflow de er meget serviceminded og ved hvad de taler om og så er kvaliteten virkelig god. Ift. til omdrejningstæller hvis du leder efter periode rigtigt ekstra udstyr er Speedwell en mulighed, kan kun købes brugt almindeligvis via Ebay. Re-produktion af dem laves af en fyr i Australien Howard Instruments.
Hvis du er i nærheden af Fyn må du besøge en af Mini guruerne i DK. Er du med på at køre Hillclimb?
Venlig hilsen
Bo
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.







