Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Tonny Jacobsen
    2 Indlæg

Tjek lige vores hjemmeside… Der er masser af billeder fra klubbens 30 år jubilæum.

Kai
    583 Indlæg

Hjemmesiden er jeg absolut ikke imponeret af, men bilen er så fantastisk lækker.

Jeg har en ide om at alt kan skaffes fra nyt, originalt og uden at koste en urimelig formue, er jeg helt skæv her?

Ib Erik Söderblom
    423 Indlæg

Wow, er der virkelig så mange af de små lækre X 1/9’ere i Danmark???

Imponerende!

Anders Bilidt
    648 Indlæg

En rigtig fin lille folke-sportsvogn!

I skarp kontrast til alle de X 1/9 der tydeligvis er i DK, saa findes der aabenbart kun et enkelt eksemplar herude i Hong Kong.  Til gengaeld er det et super velholdt tidlig 1300 eksemplar i den skoenneste hidsig-groenne farve!!  8-)  Jeg ved det kun fordi jeg for ganske nyelig var ude og se paa den, da den pt staar til salg!  Desvaerre saa gaar det nok ikke med en 2-personers som eneste klassiker, naar jeg ogsaa har to boern…

Anders Bilidt
    648 Indlæg

Beklager!  Jeg loej vist.  Ikke bevist naturligvis, men ganske simpelt fordi jeg ikke vidste bedre…

Men ovenstaaende X 1/9 var altsaa IKKE den eneste i Hong Kong.  Til Chater Road Show saa jeg jo ogsaa denne lille perle!  Men sjovt nok har de samme farve, omend den foerste jeg moedte var en 1300 og den til Chater Road Show var en 1500.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.