Forum Diverse: Ting der ikke hører hjemme andre steder Interessante Youtube videoer, hvis man en dag har for meget tid.
Viser 12 indlæg - 166 til 177 (af 177 i alt)
  • Forfatter
    Klaus R
    143 Indlæg

Han hygger sig da!!! Men den er vist heller ikke helt standard, den der 2002’er.

Der er bare intet der slår baghjulstræk, et godt spær, og så godt med motor. Det bliver vist kun vildere, hvis den også ligger bagi ;o)

Anders Bilidt
    648 Indlæg

Okay, jeg har saa lige skidt i mine underdrenge ud af ren og skaer frygt!!! :-0

Det er jo helt skoert.
    Det gaar bare sygt hurtigt! – og ligesaa sidelaens!

Anders Bilidt
    648 Indlæg

Hov! Hvor pokker blev mit link af??
    Kan I se det?? For jeg kan ikke….

Naa. Goer jer selv den tjenste at soeg “Alfa Romeo Giulia super @ S.R.C. – helmet cam” inde paa youtube.
    HeHe… men have lige et par rene trusser liggende klar! :-)

Anders Prip
    102 Indlæg

“Enjoy the ride, don’t worry about the destination”
    Fine ord fra Mr. Glickenhaus. Og et spændende projekt han har undervejs.
    Godt at der stadig findes mænd med for mange lommepenge, der kaster sig ud i
    vilde projekter når de store firmaer ignorerer hans invitation til en tisselængst konkurrence :-)

Anders Lundh
    50 Indlæg

Her er en lille video om hvordan man byggede glasfiber biler i Blackpool, man skulle ikke tro att det er på 2000 tallet. Arbejdsmiljö var ikke det de tänkte så meget på.

Søren Navntoft
    326 Indlæg

Synes ikke jeg har set denne video her på ViaRETRO Forum og det er synd, for den er fantastisk.
    Nyd en halvtime med megaoldschool bilnørderi.

Rasmus Wind
    37 Indlæg

Den her dukkede op i min Facebook-feed, så den er sikkert også dukket op hos mange af jer andre… anyway, hvis jeg skulle have en klassiker med plads til det hele måtte det godt nok gerne være den her.

holmen
    456 Indlæg

Faldt lige over denne fine video:

jakob356
    170 Indlæg

BREAKING NEWS
    Det er lykkedes forskere på youngtimerinstituttet i Lübeck at videoregistrere, hvad der foregår inde i (@ce) Claus Ebberfeldts hoved:

holmen
    456 Indlæg

Og der er flere der har undervist infame emne – måske er det der Claus har fået sin PhD i 80’er?!

Christian N
    42 Indlæg

Faldt lige over dette 15 minutter lange interview med James Hunt fra 1976, det år han vandt.

Ole JAGmann
    814 Indlæg

Godt interview.
    “Are you a playboy?”
    “Define playboy, Well I like to play!”

Viser 12 indlæg - 166 til 177 (af 177 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.