Forum Bilmærker Diverse mærker Lancia Gamma 2500 I.E. Coupe
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Anders Bilidt
    648 Indlæg

De Herrer,

Ole JAGmann
    815 Indlæg

Mens vi kører bag safety car på Le Mans:

Anders Bilidt
    648 Indlæg

Mange tak for hurtigt svar Ole!

Det var da egentlig et besynderligt sammentraef at Classic Cars skriver en buyers guide netop nu, hvor jeg kigger paa en Gamma, for det er jo ikke just den mest omtalte klassiker…  Jeg maa se om ikke jeg kan finde bladet i en blad kiosk herude.  Classic & Sports Car har de overalt, hvilket er ligegyldigt for mig da jeg abonnerer paa bladet.  Classic Cars derimod er svaerer af finde…

Vincenzo
    38 Indlæg

Hej Anders. 

Lancia Gamma kan være et sandt mareridt. Men er den først “sorted out”, ret problem fri. Det lyder “din” nu ikke  til at være.  Så pas på. Google: gamma consortium. Der sidder eksperterne. Det er en lille verden. Måske kender nogen bilen. Under alle omstændigheder, er der masser af læse på siden.Desuden er Lancister ret imødekommende overfor nye intressenter. Bare spørg løs. De vil garanteret gerne hjælpe. 

Anders Bilidt
    648 Indlæg

@Vincenzo
    said:

Lancia Gamma kan være et sandt mareridt. 

Anders Bilidt
    648 Indlæg

Ole, det lykkedes mig desvaerre ikke at finde Juli udgaven af Classic Cars.

Jeg skal ud og se paa Gamma’en igen i naeste uge.  Hvis dit tilbud stadig staar ved magt, ville jeg vaere yderst taknemmelig hvis du gad at scanne den Buyers Guide til mig.  Du kan sende den til mig paa andersbilidt (a) hotmail dot com

Paa forhaand tak Ole…  ;-)

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.