Tillykke med den, Anders.
Jeg blev selv ejer af en Fulvia tilbage i 2012, da jeg ved en tilfældig googling, faldte over en artikel af en hvis Hr. Ebberfeld. Forelskede mig lynhurtigt i den, og har ikke fortrudt mit køb et sekund siden. Jeg tror faktisk det ender med at blive en bil jeg har i rigtig mange år fremover. Det er en bil som er opbygget med en helt særlig passion for teknik og æstetik (Det med hvordan den er bygget op, har jeg efterhånden læst og skruet mig helt ud i de yderst fingerspidser til, et igangværende restaurationsprojekt som inderholder sætningen “Når jeg nu alligevel er igang med det, så tager vi da også lige det der..” er ved at se sin afslutning – glæder mig til at få den ud af rulle igen…!
Jeg fandt selv en kæmpe hjælp på dette Californisk-baserede forum (men også velbesøgt af europærere):
http://www.lancisti.net/forum/forum.php
Og hvis det skulle have din interesse, har jeg en lille projekt-tråd med billeder derinde (kræver at du registrerer dig for at se billeder)
http://www.lancisti.net/forum/showthread.php?7936-Do-I-have-to-decompress-front-spring-when-changing-ball-joints
Jeg har efterhånden samlet en del reservedele og det nødvendige specialværktøj til Fulvia, og du er velkommen til at kontakte mig, hvis du kommer i mangel på et tidspunkt.
god fornøjelse!:-)