Forum Bilmærker Hjæp ! Hvem kan rep/udskifte bagaksel på Ford Capri 1970
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 17 i alt)
  • Forfatter
    John Bitsch
    8 Indlæg

Kære Jer derude. Jeg har en tyskbygget Ford Capri 2,0 V6 GT XL Aut. fra 11/1970. Bagtøjet er kaput. Jeg mangler kontakt til nogen der kan fikse et nyt – evt. rep/reno. Når værktøjskassen alligevel er fremme, har jeg en liste af andre “små-ting” der også skal fikses. Håber at komme i kontakte med nogen der kan hjælpe mig … det er jo forår – og jeg skal ud køre … snart :-)
    JB

Attachments:
    Niels Abild
    218 Indlæg

hvor bor du,er du medlem af Falck eller andet rednings selskab,kan du selv afmontere klumpen eller hele bagtøjet
    niels

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Tillykke med farven, i hvert fald! Og i det hele taget en lækker vogn, John.

Kai
    583 Indlæg

Jeg kender måske en i Sandved, hvis det er i området?

John Bitsch
    8 Indlæg

@claus: Tak tak … ja farven er et helt studie i sig selv :-) … den var også meget svært at finde – især når den også skulle ha’ originalt stålskydetag :-)

John Bitsch
    8 Indlæg

@kai: Jeg googlede lige Sandved. Det er på sydfyn ???. Det er for så vidt OK … bare det er en der kan lave er ordentligt stykke arbejde og især fínde frem til det rette bagtøj (i fald det skal udskiftes). Capri Mk1 er jo lavet i et utal af motorvarianter med flere forskellige gearkasser. Jeg har via ViaRetro et Falck-abonnement – så mon ikke de kan køre den til Sandved ? :-)

John Bitsch
    8 Indlæg

@niels: Jeg bor i Klampenborg og “skruer” desværre ikke selv (og kender desværre ikke nogen der har lært mig det :-). Så det bliver hele bilen der ankommer. Jeg har Falck via ViaRetro. Har du nogen i tankerne der kan hjælpe ?

Jens Langdahl
    731 Indlæg

Øhh John – er Sandved ikke på Sydsjælland? Det gør det da noget nemmere – og billigere? – for dig, hvis du ikke skal have bilen over Storebælt.

https://www.google.dk/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=sandved

John Bitsch
    8 Indlæg

@jens: Du har da fuldstændig ret … jeg skal da bare lige zoome helt ud så man kan se forskel på sydfyn og sydsjælland :-) .Bilen står lige nu i en garage lidt øst for Korsør … ca. 25 km fra Sandved … så den kan jo næsten skubbes derover :-)

Kai
    583 Indlæg

Nemlig, nede ved BobBon-land.
    Han plejer at lave rigtige reperationer, ikke nye biler.
    Skaffe dele osv., ved jeg intet om, jeg sender ham lige et link til dette, og spørger om det er noget for ham.

John Bitsch
    8 Indlæg

@kai: Tusinde tak !!!

Kai
    583 Indlæg

@coupe du får lige hans nummer i en privat besked.
    Han har lavet mange af dem, intet problem.

Kai
    583 Indlæg

@coupe når jeg klikker på dit navn, kommer jeg bare til en artikel om “coupeen er død”, kan du starte med at sende mig en besked?
    (Jeg fandt dig på Facebook, har sendt besked der, se evt. under fanen “andet” i dine beskeder.)

John Bitsch
    8 Indlæg

@kai: Tusinde tak – fik din FB besked. Tak igen :-)

Kai
    583 Indlæg

Det føles bare godt at kunne hjælpe, så tak for den glade tilbagemelding.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 17 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.