-
Claus Ebberfeld commented on the post, Hvad er en Shooting Brake? 3 år, 6 måneder siden
In reply to: Claus Ebberfeld wrote a new post Det er meget muligt, at sproget er en levende ting, der udvikler sig – men i de senere år er den hæderkronede modelbetegnelse Shooting Brake blevet strukket til det me […] VisSlet ikke, @joern – jeg har aldrig kørt hverken CLS eller dens falske Shooting Brake-aflægger. Men det er ikke bilerne som sådan, jeg mener er ulykker, og jeg skrev da også at jeg godt kan lide CLS’eren som bil betragtet. Det jeg IKKE kan lide er navngivningen og kategoriseringen af hvad de er eller ikke er.
-
Søren Navntoft commented on the post, Himlen er faldet ned! 10 år, 6 måneder siden
@joern. Jo jeg har skam læst artiklen i Veteran Tidende. Flot artikel.
-
Pieter svarede til emnet Advarsel: Fritgående Gullwings! i forummet Spørgehjørnet: Helt generelt ud i den blå luft 10 år, 11 måneder siden
@joern: Den følelse kenner jeg godt!
@jaq-benzone:: Tak Jacob. Det er godt at høre du kan lide det., og godt at møde dig her også :-)
@holmen: Så det var en tur rundt i Danmark. Fik du set dem selv? Der var bedre forhold til fotografering der, end der var foran Admiral hotel ind i København. -
Claus Ebberfeld commented on the post, Mauro Forghieri: Tusindkunstneren 11 år, 3 måneder siden
Efter sigende en god bog, ja, Bjørn Stegger – har tænkt på, om jeg kan finde en billig, når jeg skal på messe næste gang.
@joern, det er ikke langt fra virkeligheden:I Steve McQueens 1971-film Le Mans ser […]