Forum Introducér dig selv og din bil Første veteraner til garagen
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Kristian Lund
    5 Indlæg

Efter at have kigget veteran annoncer og også prøvet enkelte biler i hele sidste år, uden at kunne bestemme mig, så måtte jeg jo til at tage mig sammen, ellers render tiden efterhånden fra mig. Så nu er der pludselig to biler i garagen og så må vi se om sommeren bliver til åben eller lukket køretøj, og da enhver klassiker er bedre end ingen, så går det nok ikke helt galt med de to her.
    Hilsen Kristian

Attachments:
    Thunderbird
    16 Indlæg

Hej Kristian,
    2 dejlige biler du har fået dig. Stort tillykke og nyd dem!

Hej Kristian,
    Tillykke med de to nyerhvervelser – en bil til enhver lejlighed.
    Ser vi dig mon til et ViaRETRO arrangement i en af dem?

Claus Ebberfeld
    604 Indlæg

Jamen, dog: Tillykke, Kristian Lund! Det er faktisk et rigtigt godt par, det der…

Hjertelig tillykke, Kristian. Du har simpelthen valgt det bedste fra begge verdener, åben og lukket, fransk og britisk. Ligemeget, hvordan vejret bliver, så bliver det en god sommer.
    God tur. :-)

Soren W
    390 Indlæg

Super valg. Bliver spændende at høre hvordan du vil bruge dem, og hvad du finder af stærke og svage sider. God sommer…

Kristian Lund
    5 Indlæg

Tak for hilsener. Ja nu må vi se hvad sommeren bringer af vejr, men har lige bedefredag brugt peugeoten til konfirmationskørsel for et barnebarn. Heldigt hun valgte den med det regnvejr vi havde, men den ligner åbenbart en Harry Potter bil. Michael S. Lund, der er vist ikke ViaRETRO arrangementer i det vestjyske, men så må jeg jo finde til Østjylland engang. Er der egentlig nogen oversigt over arragementer i ViaRETRO regi??

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.