-
Søren Navntoft commented on the post, Bobler og kupler 10 år, 10 måneder siden
Godt spottet @wentzel, Den modeldetalje kendte jeg ikke. Ser ud som en interessant historie hvor nogen designede “over sig”.
Til dem som ikke helt kan se bilen fra det ene af boblebillederne fra Paris følger […]
-
Heine Hansen commented on the post, Sorte fingre: Elsystemets anatomi og diagnose 12 år, 3 måneder siden
jo, du har helt ret. Søren har fået byttet rundt på delene. Det er vekselstrømsgenerator og jævnstrømsdynamo ;-)
Måske du har fået det engelske galt i halsen ? På engelsk hedder en dynamo […] -
Søren Navntoft commented on the post, Striber: Den billigste form for tuning 12 år, 4 måneder siden
@Wentzel, jo det er ganske rigtigt. De tidlige striber blev også brugt for at skille sig ud i mængden og gav bedre genkendelighed på racebanerne.