-
ForfatterIndlæg
-
22. juni 2014 kl. 17:03 #77362Søren Navntoft326 Indlæg
@Runesten oprettede i sin tid BILLEDEQUIZTRÅDEN. Den blev en stor succes og derfor meget lang. Den gamle tråd er nu lukket og quizzen forsætter i denne tråd.
Runestens gamle oplæg lød såden her:
Gæt en bilmodel. Det er hygge og for sjov og baseret på nogenlunde almen bilviden. Det er muligt at der findes helt særlige modeller, bilmærker, eller lignende der kunne passe på billederne, men prøv at holde det nogenlunde simpelt og sjovt og uden alt for meget kvæulering. Den der gætter billedet server. Har man ikke lyst til at serve skriver man bare “serven er fri” og så er det først til mølle. Den der har postet billedet er dommer og afgør hvem der har serveretten. Benyttes serveretten ikke inden 12 timer, så er det igen først til mølle.
Her er et tip til at få billedet vist direkte i tråden som nedenstående. Gå ind på siden imgur.com og ovre til højre under upload images kan man trykke WEB eller COMPUTER. Hvis man har billedet liggende på sin PC trykker man Computer og uploader billedet. Ligger billedet på en hjemmeside trykker man WEB. Nu kommer der fire firkanter og nederst kan man se sit billede. Tryk på Start upload. Når billedet er uploadet får man 5 link muligheder. Vælg den der hedder BBCode (message boards & forums). Linket starter med IMG og slutter med /IMG. Indsæt linket i indlægget og voila. Det er meget mere simpelt end det måske lige lyder her :)
22. juni 2014 kl. 23:23 #77261Peter Plys Karlsen586 Indlæg23. juni 2014 kl. 12:56 #77268Ib Erik Söderblom423 IndlægAfhænger lidt af antallet af IKKE-skæve stødstænger :-)
23. juni 2014 kl. 14:44 #77269Ole JAGmann815 IndlægSå det er jo nok noget Renault…
29. juni 2014 kl. 00:16 #77886Claus Ebberfeld604 IndlægHvis den har skæve stødstænger (en eller flere), så gætter jeg på, at den har siddet i en af Plys’ modeller.
29. juni 2014 kl. 12:06 #77890Peter Plys Karlsen586 IndlægGod dag
Claus dit svar er faktisk korrekt…nu – Motoren sad i en Alpine A 110 årgang 1973 indtil i går eftermiddags…
Den har så siddet i andre Renault modeller i mildere udgaver.Jeg tog motoren ud i går eftermiddags og erstatter den med den jeg havde lagt til tørre i ovnen. Opgav at tænke ; er det kun topstykket denne gang? Det var egentlig godt. Udrykkerlejet var total smeltet sammen og kobling færdig.
Jeg skal ud at køre i den i år – den er inviteret til noget opvisningskørsel på en bane ved Bellahøj…CHGP sammen med andre historiske rallyvogne. Det blir´dejligt.
Alpinen…den er lidt tom indeni…
Claus har serveretten – og benytter han den ikke inden 12 timer er det jeres tur til at kaste billeder ind.
7. juli 2014 kl. 22:53 #78545Kondrup464 IndlægJeg hijacker her …. 12 timer er vist gået tik tak ….
Den er nem så hvem er hurtigst ??? :-)
Model, mærke er ikke nok her…
Attachments:
2. december 2014 kl. 19:18 #87497Peter Plys Karlsen586 IndlægGod aften
Det er tid for billedquizzen….
Læser og ser man ViaRetro kan dette spørgsmål løses ved lidt søgning. Hvilket køretøj sidder disse viskere på:
Redigeret: Jah, så ku´ jeg ikke det her igen…igen fordi jeg er kommet til at smide et eller andet væk igen…igen – det var et eller andet Photobucket – er der nogen af jer IT eksperter der nemt kan fortælle hvordan jeg hurtigst drosler billedstørrelse ned…nemt… god aften
2. december 2014 kl. 20:04 #87498Jens Langdahl731 IndlægTak for genoplivningsforsøget Plys, jeg har nogle gange savnet den gamle tråd, selvom det til sidst endte lidt som Tordenskjolds soldater der deltog.
Mht. neddrosling af billeder: Prøv nedenstående link, der er rimelig nemt at gå til. Når du har neddroslet, gemmer du på din egne pc, og henter billedet derfra, når du skal skrive indlægget – held mæ’et!2. december 2014 kl. 20:14 #87499Peter Plys Karlsen586 IndlægMange tak Jens
Jeg prøver igen
Hvilket køretøj sidder disse viskere på?- og et lille sidespørgsmål – kan i se mine billeder andre steder? ;-)
Værsgo at gætte:
2. december 2014 kl. 20:31 #87501Peter Plys Karlsen586 IndlægJa – så prøver jeg igen
Det skal lykkes med viskerQuiz – hvilken bil? :
Attachments:
2. december 2014 kl. 22:04 #87507Kondrup464 IndlægDet er en Simca/Abarth 2000….. eller en Abarth Record Monza….
2. december 2014 kl. 22:09 #87508Jens Langdahl731 IndlægEller måske en Monomille? Men jeg tror, at du har ret i, at det må være en Abarth. Fine små biler! :-)
2. december 2014 kl. 22:09 #87509Peter Plys Karlsen586 IndlægHej Lars
Close but NO cigar – mere intens søgning(det gælder alle) Vi mangler også et stelnr…. ;-)
2. december 2014 kl. 22:20 #87510Jens Langdahl731 IndlægPlys, jeg kan se, at der står 007 i forruden på bilen. Gad vide om du har set den i Bond Street? ;-)
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.