Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 921 i alt)
  • Forfatter
    Ib Erik Söderblom
    423 Indlæg

Det hjælper jo lidt med de hjulkapsler :-)

Nu ved jeg hvad det er for en FIAT (har ikke noget at serve med, så svarer ikke :-) ) og har ledt efter mere med hensyn til det bakspejl.
    Uden at finde noget. Øv !

Flot “Lille Dreng”, hvor farven først snød mig :-)

Jens Langdahl
    731 Indlæg

Martin S, den hvide ukendte er så meget youngtimer, at jeg ikke har et kvalificeret bud. Er det en civil udgave af en eller anden moderne UK taxi?. Hjælp!

Jens
    162 Indlæg

Hyundai Pony. Hvis det er rigtigt er jeg vist autist alligevel. Gnat

Martin S
    36 Indlæg

UK och Korea är fel – den är japansk. Fler gissningar?
    Hittade en bild till:

Attachments:
    Jens
    162 Indlæg

Åååhh, ikke autist, hurra! Men Ponyer er på Prærien, hvad med Nissan Prairie?

Kondrup
    464 Indlæg

Jeg er helt blank… har aldrig set sådan en før….
    Da jeg arbejde hos Mitsubishi Motor Co, tilbage i 92/93, husker jeg billeder af små underlige biler til det Japanske marked, mener de hed noget med Mitsubishi Minica Toppo …

Så mit gæt lyder på at det er en, Mitsubishi Minica, af en eller anden aftapning,,,,

Martin S
    36 Indlæg

Bravo Jens, Nissan Prairie är rätt! Just den här syns ibland på träffar runt om i Skåne – kul att se bland traditionella (vanliga) klassiker och sportbilar.
    Ser fram emot en ny fråga!

Jens
    162 Indlæg

Oki, denher er måske ikke så svær… Hvis man kan den. Men jeg kan godt lide bilen :D Og det er vel sjovest hvis man har en chance for at gætte den :D

Attachments:
    Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

God aften

Jeg tror den er afsindig sindssyg svær – er det den forreste eller den bagved…?

Av for helved ind i hoved

Den bagved ligner noget Renault . Den foran er en Citroen Belphégor type N fra…

Den til højre er en… der er en lille mus i venstre side….det er sød lille mus der hedder Søren… med banjo…

God aften

Jens
    162 Indlæg

Belphegor er det rigtige svar, du server :D

Jeg tænker lidt at den foran er lidt Unimog-agtig?

Jens
    162 Indlæg

Hov, glemte lige at skrive at jeg jo er meget glad for Citroën, og Belphegor er da sjov med de små ruder nede ved fødderne, en gammel sikkerhedsfeature…

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Tak Jens

Denne gang skal vi have svaret på samtlige biler, der optræder i dette klip. Lidt hjælp kan der gives. Alle køretøjer er tilladt til det historiske Monte Carlo Rally – om nogen lyster. Værsgo´!

Attachments:
    Jens
    162 Indlæg

En Toyota Celica?

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Jens…

Jeg kan hjælpe så meget at der på blledet nemt anes noget tysk, fransk, italiensk , engelsk – ellers skal den stå foran den italienske…så er det ret godt set. Det tror jeg altså kræver noget specielt hos lægen…..;-)

Det er korrekt at en Toyota Celica kan deltage i det historiske Monte Carlo Rally…men hmmm – jeg kan ikke selv få øje på den her. Måske lidt mere julegløgg kan hjælpe synet…

Der må være bedre bud … er billedet for lille trykker i på det.

Martin S
    36 Indlæg

VW Golf GTi i silver :)
    Alfa Romeo Giulia i blått
    Peugeot 104 i rött

Sedan blir det svårare… Citroën 2CV framför den röda? MGB längst bort till vänster?

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 921 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.