-
Runesten commented on the post, Weekend Matiné Nr. 540 1 år, 5 måneder siden
In reply to: ViaRETRO wrote a new post Weekend Matiné Nr. 540 Jeg vil ikke kalde det et nytårsforsæt – meeeen jeg vil g […] VisJeg synes ikke W111 er en “morfarbil”. Den oser af klasse. Man kan sagtens være morfar og have klasse men man kan også sagtens have klasse uden at være morfar i sådan en W111.
Som vinterbil har jeg til gengæld købt noget af en morfarslæde. En Lexus LS430. Pludselig stod den foran mig, og selvom jeg følte mig alt for ung, måtte jeg efter en prø…[Læs mere] -
Runesten commented on the post, Weekend Matiné Nr. 488 1 år, 6 måneder siden
In reply to: ViaRETRO wrote a new post Weekend Matiné Nr. 488 Omgangstider er for racerbiler. Jeg tror jeg har været […] VisJeg har nu købt en Lexus LS som vinterbil. Lad os teste det med vandglasset på AJ Tanken eller et andet sted :)
-
Runesten commented on the post, Til Alperne i 2021 5 år, 6 måneder siden
In reply to: Claus Ebberfeld wrote a new post De første aflysninger har allerede ramt 2021, så vi går efter det sikre i 2021. I sidste Weekend Matiné skrev jeg at vi burde køre mere i 2021, og jeg har tænkt over hvordan. I gen […] VisJeg har været afsted i alle mine klassikere og flere gange kørt hele vejen. Det er sgu bare at komme afsted. Hvad er det værste der kan ske? Bilen går i stykker og bliver transporteret hjem af SOS og man får en lejebil.
-
Runesten svarede til emnet Oplevelse af veteranbilskøb hos CC Garage i forummet Diverse: Ting der ikke hører hjemme andre steder 6 år, 7 måneder siden
Hurra. Og Jens?
-
Runesten commented on the post, Enhver klassiker på ferie er bedre end ingen klassiker på ferie 6 år, 10 måneder siden
In reply to: Claus Ebberfeld wrote a new post Jaguar til England eller Folkevogn til Frankrig? To ViaRETRO-læsere viste hvordan det med bilferie skal gøres. Min egen sommerferie er slut, og jeg er ikke helt tilfreds med min & […] VisTidligere års tur (ja temaet er lidt slidt, vinmarker :)
-
Runesten commented on the post, Enhver klassiker på ferie er bedre end ingen klassiker på ferie 6 år, 10 måneder siden
In reply to: Claus Ebberfeld wrote a new post Jaguar til England eller Folkevogn til Frankrig? To ViaRETRO-læsere viste hvordan det med bilferie skal gøres. Min egen sommerferie er slut, og jeg er ikke helt tilfreds med min & […] VisTidligere års tur
-
Runesten commented on the post, Jeg vil redde min hvide nummerplade 6 år, 11 måneder siden
In reply to: Søren Navntoft wrote a new post Sorte eller hvide nummerplader på veteranbiler? De fleste vil svare sorte – uden at tøve. De mindre sorte plader, som længe har kunne fås som historisk alternativ til de almin […] VisSuper fed bus @soren-w . Går selv og drømmer om sådan en pt
-
Runesten commented on the post, Hvad er den værste bil, du har haft? 6 år, 11 måneder siden
In reply to: Søren Navntoft wrote a new post Spørgsmålet gælder naturligvis kun veteranbiler – at du har ejet en mandagsmodel af en VW Phaeton tæller ikke med. Spørgsmålet faldt til et mindre biltræf for ikke lang tid siden, […] VisMin dårligste klassiker var en Moris Mascot. Bilen var super sjov, men der var ALTID noget galt. Især med elektronikken. Lysstyrken i forlygter var afhængig af hvor meget man trykkede på speederen. En slags fartadaptiv lysføring. Ikke særlig fedt og ikke noget jeg nogensinde fik lavet ordentligt, selvom den konstant var til mekaniker. Jeg ser t…[Læs mere]
-
Runesten commented on the post, Rigtige veteraner og dem der venter på at blive det 7 år, 1 måned siden
In reply to: Claus Ebberfeld wrote a new post ViaRETRO’s træf på Arne Jacobsen-tanken ved Skovshoved er blevet en stor succes. Ja, den kan faktisk ikke blive større. Siden ViaRETRO i samarbejde med Olivers begyndte på de uge […] VisHvor kan man læse alt den polemik? Hvad er jeg gået glip af?
-
Runesten commented on the post, Rigtige veteraner og dem der venter på at blive det 7 år, 1 måned siden
In reply to: Claus Ebberfeld wrote a new post ViaRETRO’s træf på Arne Jacobsen-tanken ved Skovshoved er blevet en stor succes. Ja, den kan faktisk ikke blive større. Siden ViaRETRO i samarbejde med Olivers begyndte på de uge […] VisKlaus R jeg har ikke fulgt med i noget ballede eller på facebook. Jeg ved dog bare at der kommer rigtig mange mennesker en lørdag hvor vejret er godt og næppe alle ved at det er et Viaretro træf. Derfor vil der helt sikkert opstå situationer hvor nyere biler vil holde på pladsen uden at det skulle være for at ødelægge træffet.
-
Runesten commented on the post, Rigtige veteraner og dem der venter på at blive det 7 år, 1 måned siden
In reply to: Claus Ebberfeld wrote a new post ViaRETRO’s træf på Arne Jacobsen-tanken ved Skovshoved er blevet en stor succes. Ja, den kan faktisk ikke blive større. Siden ViaRETRO i samarbejde med Olivers begyndte på de uge […] VisHvem skal håndhæve dette?
-
Runesten commented on the post, 750.000 kroners spørgsmålet 7 år, 2 måneder siden
In reply to: Claus Ebberfeld wrote a new post Weekenden startede ellers så godt. Men i baghovedet lurede et spørgsmål. Jotak: XJ12’eren startede første gang og jeg nød turene. Morgenmaden var the Full Monty. SLC’eren var o […] VisLækkert:
-
Runesten commented on the post, Velkommen til de nye klassikere fra 1983 8 år, 5 måneder siden
Tror godt jeg kunne lokkes til sådan en M6. En kæmpe kanon på min fars arbejde havde sådan en, så har altid haft et godt øje til den. Ved dog ikke rigtig om jeg kan “bære” sådan en.
-
Runesten commented on the post, Fem år – vi holder dampen oppe 8 år, 5 måneder siden
Jeg skal egentlig bare have udbedret nogle fejl og mangler på 356eren, således at jeg ikke konstant skal være stresset over det og samtidig få ro i sindet over at den nu burde den køre perfekt. Synes ikke jeg fik […]
-
Runesten commented on the post, Tre biler jeg hellere ville hotrodde end en 911 8 år, 6 måneder siden
Ville gerne modificere sådan en Alfa. Synes den ser fed ud når den bliver tilført lidt race/GTA look.
-
Runesten commented on the post, Mercedes-Benz G-Wagen 8 år, 10 måneder siden
Jeg har godt nok kørt mange kilometer i sådan en G-model. Den korte 240 uden servostyring. Den var god i terræn, men er dog også kørt fast en del gange, men det siger måske mere om mine evner. Det er impon […]
-
Runesten commented on the post, En kvart million kroners-spørgsmålet 8 år, 10 måneder siden
Karmann Ghia
-
Runesten commented on the post, En kvart million kroners-spørgsmålet 8 år, 10 måneder siden
VW Type 2
-
Runesten commented on the post, En kvart million kroners-spørgsmålet 8 år, 10 måneder siden
Mondial og A110 er nok uden for rækkevidde med mindre der skal investeres anselige summer i renovering Jakob :)
Biler som jeg kigger efter pt og som ville kunne købes for 250.000 kr:
Datsun/Nissan Fairlady 2 […]
-
Runesten commented on the post, Verdens bedste bil fylder en million: Porsche 911 9 år siden
Her er en brun SC’er som er til at betale Claus
911 er sgu en dejlig bil. Jeg savner min 88’er.
- Hent mere