Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    AllanMB170
    28 Indlæg

Hej alle,

Jeg står, okay, jeg sidder og skal til at bestille en stak rør til at lave en Auto Rotisserie. Tænkte om der er andre her som kunne have brug for en.
    De rør jeg skal bruge, de kommer i længder af 6 meter. Så selv om jeg kun skal bruge måske 50 cm af en dimension, så skal jeg købe 6 meter.. get the point. Derfor kunne det være en ide at lave flere.

Send mig en besked.

100_0571.jpg

mich-dyk
    39 Indlæg

Hej Allan
    Inden du begynder at bygge bør du lige checke værktøjsboden. De har en snurre rundt ting, som den på billede.
    Den koster 2/3 af hvad det vil koste dig i materialer, og fungere glimrende. Har selv været på vej til at lave en, men købte den i sverig. Du er velkommen til at komme og besigtige tingen.

Mich.

AllanMB170
    28 Indlæg

<div class=”d4p-bbp-quote-title”>mich-dyk wrote:</div>værktøjsboden

værktøjsboden, synes ikke lige jeg kan finde den (:

mich-dyk
    39 Indlæg
    Oktan
    644 Indlæg

Her er den..en ‘karos-snurra’…det er da et fint navn:

http://www.verktygsboden.se/motorstativ-karossnurror/karossnurra-mellan

til 7500.- danske kroner. Den pris er svær at konkurrere med.

AllanMB170
    28 Indlæg

Hmm, den ser faktisk ret okay ud.. Smart det de har gjort ved hjulene.

Gad vide om den er CE godkendt..

Takker for linken!

mich-dyk
    39 Indlæg

Hvis du går efter den svenske model vil jeg anbefale, at tage den største da den har et gear til at dreje den rundt med.
    På/til en reklamefilm kan det godt se nemt ud, at centrere karossen. Men i virkeligheden er det sådan, at bare du hænger en dør på i den ene side, forrykkes tyngdepunktet så meget, at det kræver en ganske alvorlig overarm at dreje den uden et gear.

AllanMB170
    28 Indlæg

Ja, det er forståligt nok. Jeg synes kun at kunne finde den “lille” og ” mellem”

Er det bare mig?

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.