Forum Introducér dig selv og din bil Bomberg – Triumph TR4A IRS
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Bomberg
    5 Indlæg

Tak for en super side som, jeg er sikker på kan blive både spændende og lærerig, at følge.
    Min passion for biler er lige så gammel som jeg selv, jeg er nærmest opvokset i bilbranchen og har selv brugt de seneste ca. 20 år i branchen. Passionen for gamle biler har foreløbigt udmøntet sig i ejerskab af en 1966 Triumph TR4A IRS med Surrey Top. Den blev købt i 2008 som en erstatning for en BMW R1100R MC da min hustru ikke længere brød sig om 2 hjulet transport med mere end rugbrødsmotor – medgivet det er nu hyggeligt, at kunne sidde ved siden af hinanden i Triumph’en og dele oplevelserne mens de forekommer.

Jacob B
    216 Indlæg

Jørgen?

Bomberg
    5 Indlæg

Ja, Jørgen Bomberg…

Jacob B
    216 Indlæg

Jeg var slet ikke klar over, at du også var til ældre biler Jørgen… var det så også din fine Honda S800, der holdt foran den gamle arbejdsplads for et stykke tid siden? (Altså hos Trio)

Jeg tror faktisk, hvis ikke jeg husker helt galt, at vi begge var inde i Parken til årets sidste kamp og dermed de sidste fribilletter i denne omgang, men jeg kan jo læse mig til, at du styrer Bekker med hård hånd nu!?

Anyway, dit efternavn er jo lidt specielt, så derfor den forsigtige forespørgsel ;-)

Vi ses måske i de gamle biler, når solen igen kigger frem!

Mvh. Jacob Bengtsson (Michael Olsen & Partnere / Dansk Vognpark Kontrol)

Bomberg
    5 Indlæg

Hej Jacob
    Nej jeg har aldrig haft en Honda, hverken 2-hjulet eller 4-hjulet :-)
    Sjovt jeg havde heller ingen anelse om din svaghed for ældre biler og da slet ikke en samling af Alfa’er.
    Måske vi ses en dag, du kan jo altid kigge ind til en kop kaffe, hvis du er i nærheden af forretningen.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.