Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Mogens
    8 Indlæg

Glædelig Jul

Junior har købt en Ford Focus RS, vi henter inden nytår. Den ska kun anvendes om vinteren, hvorfor han behøver et in-door car cover. Det kan købes i udlandet på nettet eller Biltema – hvor har du købt dit ?

jakob356
    170 Indlæg

De mørkeblå fra Skrald Nyborg eller lignende kinacrapsteder er faktisk udemærkede, trods den lave pris.

holmen
    456 Indlæg

Jeg købte for et partner siden er fantastisk cover fra Sverige. Goretex i en kvalitet en dyr skijakke vil misunde med en meget fin fleece inderside. Stropper til at fastgøre til bilens underside og skærmkanter og lynlåsåbning i den ene side til føredøren.
    Kan anbefales og hvis du har interesse finder jeg linket frem fra min gamle mail.
    Fandt den lige http://www.cctrading.se

Klaus R
    143 Indlæg

Jeg har købt flere autopyjama til bilerne. De fås i flere kvaliteter, og til forskellige priser.
    Har lige købt et der fra igen, og priserne ligger på ca. Euro 125 på dem hvor man selv kan vælge mellem forskellige farver. Fås i flere størrelser, så de passer ordentligt på bilen.

Klaus R
    143 Indlæg

Prøver lige med billedet igen.

Mogens
    8 Indlæg

Jeg har købt flere autopyjama til bilerne. De fås i flere kvaliteter, og til forskellige priser.
    Har lige købt et der fra igen, og priserne ligger på ca. Euro 125 på dem hvor man selv kan vælge mellem forskellige farver. Fås i flere størrelser, så de passer ordentligt på bilen.

Rettelse af mit svar – jeg ser nu, at firmaet hedder auto-pyjama

Mogens
    8 Indlæg

Jeg købte for et partner siden er fantastisk cover fra Sverige. Goretex i en kvalitet en dyr skijakke vil misunde med en meget fin fleece inderside. Stropper til at fastgøre til bilens underside og skærmkanter og lynlåsåbning i den ene side til føredøren. Kan anbefales og hvis du har interesse finder jeg linket frem fra min gamle mail.
    Fandt den lige http://www.cctrading.se

Total nice med det link i Sverige, tak – jeg havde kun set producentens…

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.