Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Jacob L
    14 Indlæg

Tusind tak for endnu en fantastisk weekend! Hvor er det fedt, at så mange mennesker det er mindst lige så forskellige som deres biler, kan have så mange gode timer sammen og vende alt fra olievalg til livets store emner på en gang. Forplejningen var som sædvanlig overvældende og et Kæmpe tak til Michael for at være den perfekte køkkenchef og til Søren for igen at tage en tur som Cirkusdirektør. Jeg kan ikke vente til næste år!! Bedste hilsner Jacob Leerhøj

jakob356
    170 Indlæg

Ja, tak for en fantastisk hyggelig weekend! kh JAKOB

Attachments:
    Søren Navntoft
    326 Indlæg

Tak for ros.

Successen med den årlige klubstand på CHGP skyldtes ikke mindst Jer som trofast stiller op år efter år med forventninger om en god weekend – og bidrager med god stemning, åbenhed og hjælpsomhed.

Traditionen har vi skabt sammen og jeg glæder mig allerede til næste år – og nu med nye ideer i ærmet. Større madambitioner for lørdagen og ikke mindst en konkurrence med temaet: Bagagerumslir.

Søren

Claus MB
    1 Indlæg

Tak for en super weekendt.
    Ikke mindst på grund af kokkene og serveringen.
    kh Claus

Attachments:
    Søren Navntoft
    326 Indlæg

Var der nogen af jer deltagere som fik et par ekstra grønne klapstole med hjem?

Søren Wickmann glemte dem på pladsen og så er det naturligt at nogen tog sig kærligt af dem. Søren vi nok gerne se dem igen.

mvh

Søren Navntoft

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.