Forum Spørgehjørnet: Helt generelt ud i den blå luft Enkeldagsformidling af 80s stationscar
Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #113743
    Svip
    42 Indlæg

    Goddag.

    I husker nok for omkring at år siden hvor jeg efterspurgte formidling af en sportsvogn. Frederik og Jens svarede begge, og dukkede vær især op i henholdsvis en Maserati Merak og en Citroën SM.

    Det skal de igen have tak for og resultatet blev denne video.

    Nu går vi lidt i en anden retning. Vi er ved at lave en James Bond-parodi, og vi kunne godt tænke os en bil der matcher. Og med det mener jeg selvfølgelig, noget nær det stik modsatte af Bonds normale liste af biler.

    Jeg har ikke en bestemt model i tankerne, men en stationcar fra 80erne/start-90erne vil være perfekt. Det vil i øvrigt være endnu bedre hvis den også har anhængertræk.

    Vi forestiller os en scene hvor vores danske James Bond ankommer til stedet hvor skurken skal slås i sin bil med hæk-affald på anhængeren, da man jo skal bruge tiden fornuftigt.

    Først slå skurken, så på losseren med haveaffald.

    Ting som ratlås og barnesæde vil selvfølgelig være bonus for scenen.

    Hvis nogen her har sådan en bil eller ved hvor jeg kan gå hen for at låne sådan en, så vil jeg sætte stor pris på jeres svar.

    Scenen bliver nok først filmet en gang i marts eller april i København.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.