Forum Bilmærker Tyske mærker Erfaringer med Porsche 924 Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt) Forfatter Indlæg 12. februar 2015 kl. 16:17 #92162 renejespersen 1 Indlæg Hej derude.. Er der nogen af jer der har praktiske erfaringer med Porsche 924 ? http://www.drømmegaragen.dk/porschen-alle-har-raad-til/ 12. februar 2015 kl. 18:01 #92167 H.P Thygesen 34 Indlæg Rene Ja jeg har da een, en tidlig 76er – hvid med kitchet brun ternet indtræk og brunt instrumentbrædt original udover 5 gear og turbo fælge (sorry) 17. februar 2015 kl. 09:10 #92421 Sportschefen 1 Indlæg Jo, jeg har også en. Ny-restaureret og original – HELT original. Mangler enkelte småting i at være færdig med restaureringen, men det er klar til 15′ sæsonen. Er der noget du vil vide eller mangler? 18. marts 2015 kl. 10:12 #98897 Ulrich 1 Indlæg Har (eller har haft igennem mange år) en 924 2.0 – har rodet med stort set alt . Er der noget specielt du vil vide? Hvis du er ferm til tysk, så er der hjælp at hente her: http://www.924.dk Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt) Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.