Forum Bilmærker Tyske mærker Erfaringer med Porsche 924
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #92162
    renejespersen
    1 Indlæg

    Hej derude.. Er der nogen af jer der har praktiske erfaringer med Porsche 924 ?
    http://www.drømmegaragen.dk/porschen-alle-har-raad-til/

    #92167
    H.P Thygesen
    34 Indlæg

    Rene

    Ja jeg har da een, en tidlig 76er – hvid med kitchet brun ternet indtræk og brunt instrumentbrædt original udover 5 gear og turbo fælge (sorry)

    #92421
    Sportschefen
    1 Indlæg

    Jo, jeg har også en. Ny-restaureret og original – HELT original. Mangler enkelte småting i at være færdig med restaureringen, men det er klar til 15′ sæsonen.
    Er der noget du vil vide eller mangler?

    #98897
    Ulrich
    1 Indlæg

    Har (eller har haft igennem mange år) en 924 2.0 – har rodet med stort set alt .

    Er der noget specielt du vil vide? Hvis du er ferm til tysk, så er der hjælp at hente her: http://www.924.dk

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.