Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Klaus R
    143 Indlæg

GPS tracker blev godt nok vendt kort for et par uger siden, men nu er jeg løbet ind i at min forsikring har krævet det til en af klassikerne.

Er der andre på forum der har en sådan installeret – altså godkendt af forsikringsselskab, og tilmeldt alarmcentral m.m.?
    Erfaringer med valg af model og installatør modtages meget gerne.

Ferdinand
    15 Indlæg

Har haft et par stykker hos Trippletrack, hvis service/ produkt jeg desværre ikke kan finde de store lyserøde ord om. Fik flere fejlmeddelser, hvor jeg skulle kontakte firmaet omgående, men der var aldrig nogen der kunne hjælpe på kontoret.

Jacob B
    216 Indlæg

Hej Klaus

Jeg har i snart 4 år brugt GPS fra http://www.r2ptracking.dk (ProTracking) og det fungerer bare super.

Jeg har en gang prøvet, at den ene havde tabt signalet, og så nulstillede de den via computer, og det hele blev synligt igen.
    Og så har jeg for et par måneder siden været ude for, at den var blevet pillet fra efter et værkstedsbesøg… Efter jeg kontaktede dem, så aftalte vi en dag, hvor det passede (2 dage efter), og så mødtes jeg med en teknikker, som brugte 15 minutter på at få den monteret igen.

Ud over den tryghed det giver, at jeg hele tiden på min mobil kan følge bilerne (og få en alarm, hvis nogen flytter sig uventet), så har man også et præcist og unikt overblik over, hvor mange kilometer og timer man får kørt i hver enkelt bil (Og så kan man via Google Earth se alle ruterne man får kørt… Det i sig selv er jo meget sjovt, hvis man f.eks. kører en tur igennem Europa!)

Jeg har ingen aktier i firmaet, men jeg bliver bare glad, når tingene bare virker… og ikke mindst når servicen er i top, når der en sjælden gang er noget der ikke virker.

Ring til dem… De er som sagt meget servicemindet, og de har også konsulenter på Sjælland, hvis du skal mødes med ham.

Jeg håber at ovenstående kan bruges :-)

Mvh. Jacob

Klaus R
    143 Indlæg

Tak for input – det ser endda ud til, at modellen fra ProTracking kan opkobles til en forsikringsgodkendt central, og dermed vil opfylde kravet fra Nordisk Veteran Forsikring. Har et par andre muligheder i kikkerten også.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.