Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Yihaaa…hva´var det Ryhl sagde, op på rampen og så balancere, hold da fest, jeg ka´sgu´…piece of cake.

Aaaah, for helved …ikke igen!

Hold da kæft, hvor blev det tag af? Er du sindssyg det er koldt om ørerne…jeg mangler min øreklapperhue.

Hvor er min telefon….hvad fan´er det for en ? Et billede af fem/seks kvinder i ….?Uhmmmm nåh…

Hejsa Henning, jah jeg ved godt det er lidt sent men ka´ du ikke lige komme forbi?

Jah, se du jeg har tabt kalechen til min sidste vogn…det gik lidt stærkt her ude ved Maglesø , jah, den blæste sgu´ ned i søen…

Joh, og jeg blev lidt forskrækket så jeg vred det ene hjul lidt..det er lidt fladt……fedt du kommer med hængeren…jah´den skal bare ned at stå ved Flemmings værksted…du ved lige ved Else´s bodega ,…jah Undergrunden det er rigtigt.. Vi ses, skynd dig lidt , jeg pissefryser, jeg har bare helt forkert tøj på….. Fedt … hygge…

Hold da op hvor er der mange stjerner på himlen i nat..

Åh, den pisse velour jakke og alt hans Bobby Darin l***. Hold da kæft hvor er her koldt. Kan man ikke se hvor koldt det er med sådan en smartphone….Hvordan fan´ virker sådan en egentlig…..hva´ står der?

“Min egen helt personlige bekendelser”….ha´ ha´ Dan nu skal cascadeur bare se.. jeg tror sgu´ jeg får varmen om lidt http://my-pleasure.dk/2011/02/en-gastebloggers-bekendelser-om-begejstring-for-musik/

Claes
    129 Indlæg

Min smatfone kan ikke vise temperatur længere – og den lugter underligt.

Nå – vi skal snart på Club Riva sammen tror jeg- dejligt 80’er-agtigt sted. jeg kommer i Celica med mine sejlersko. Ses vi?

http://clubriva.dk/events/latino-night/

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Quote from Peter Plys Karlsen på 9. February, 2013, 22:57
    Yihaaa…hva´var det Ryhl sagde, op på rampen og så balancere, hold da fest, jeg ka´sgu´…piece of cake.

Aaaah, for helved …ikke igen!

Hold da kæft, hvor blev det tag af? Er du sindssyg det er koldt om ørerne…jeg mangler min øreklapperhue.

Hvor er min telefon….hvad fan´er det for en ? Et billede af fem/seks kvinder i ….?Uhmmmm nåh…

Hejsa Henning, jah jeg ved godt det er lidt sent men ka´ du ikke lige komme forbi?

Jah, se du jeg har tabt kalechen til min sidste vogn…det gik lidt stærkt her ude ved Maglesø , jah, den blæste sgu´ ned i søen…

Joh, og jeg blev lidt forskrækket så jeg vred det ene hjul lidt..det er lidt fladt……fedt du kommer med hængeren…jah´den skal bare ned at stå ved Flemmings værksted…du ved lige ved Else´s bodega ,…jah Undergrunden det er rigtigt.. Vi ses, skynd dig lidt , jeg pissefryser, jeg har bare helt forkert tøj på….. Fedt … hygge…

Hold da op hvor er der mange stjerner på himlen i nat..

Åh, den pisse velour jakke og alt hans Bobby Darin l***. Hold da kæft hvor er her koldt. Kan man ikke se hvor koldt det er med sådan en smartphone….Hvordan fan´ virker sådan en egentlig…..hva´ står der?

“Min egen helt personlige bekendelser”….ha´ ha´ Dan nu skal cascadeur bare se.. jeg tror sgu´ jeg får varmen om lidt http://my-pleasure.dk/2011/02/en-gastebloggers-bekendelser-om-begejstring-for-musik/

Hold da kæft Plys , det så bare så fedt ud da jeg kom ud til Maglesø og du moon-walkede, har du egentlig fået ny telefon?

Hold her Henning! jah, lige ud for Else´s bodega….stop. jah, det er fint her, der er helt fyldt op på Flemmings p-plads, vi stiller den her!

Det var sgu´ da i grunden nogle mærkelige karosseriafslutninger, de har lavet på den vogn, Plys? Typisk fransk?

Henning gider du ikke sende den her velourjakke til rensning for mig på mandag….nu fryser jeg, jeg har lidt travlt. fedt du ku´være der for mig. Jeg har lovet at synge karaokee herinde i aften….ses Heeeejsa igen Ryhl og Allan, Niels Last og min ven Dan A. godt i ku´ komme… Åhhh Else 8 grønne tak!

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Jah, jeg ville så lige prøve at lette ben et andet sted drenge –

Jeg står lige i Knutstorp ..i ved …ved den fældede skov. Det får mig til at tænke på noget Ryhl engang viste mig…en alternativ måde at radrense vinranker på.

Kapelmesteren opfatter ikke noget når han kører på bane , han ser kun på omdrejningstæller mens han ryger cigaretter og læser aviser, så han kan være her hvert øjeblik det skal være. Det magiske tal er 250…jeg ved så ikke om det er på omdrejningstælleren….

Nåh, hejsa Niels… jah, jah, den kørte 250 jah, jah,i er sikre… i målte det – jah, jah, jeg kan sgu´ da godt se at hr. Ebberfeld sidder uden breeches. ( Da der er moderatorer her udtaler jeg mig ikke om synet!)

Kan i ikke lige køre mig ned til “Undergrunden”? Betingelser? Nåh, jah, jah, skal jeg også verificere 250 a la Ebberfeld…det er godt nok koldt…

`A votre santé …jeg er snart tilbage Mads C. Pape – Uhmm Absinthe istedet for LHM Plus d´ eau..

Niels Abild
    218 Indlæg

plys er du ikke klar over at det er mig der er med i alle de top gear programmer,nej selføgelig ikke jeg har jo hjælm på,men du har dog seet min hvide køredragt der hænger ude i mit garderobe skab,men ærligtalt er jeg ved at være træt af al den rejsen frem og tilbage over nordsøen hver gang top gear skal have prøvekørt en bil,og det musik de forbanede bilradioer spiller svinger ikke en centimeter,og vedrørende tissehuse,er vi henvist til et en gang en meter skur uden træk og slip
    niels

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Joh, dah og så er vi tilbage ved “Undergrunden”…jeg ku´ sgu´godt mærke de 250 – men det er nu lidt koldt Niels. Nu skal vi faneme ind og ha´ noget mentalvand. OK. da så en enkel kop varm te!
    Paven er derinde..kom så!

Claes
    129 Indlæg

Er det dig, der er inde i The Stig. Niels? Sejt!

Er der ikke noget med du har en Tiger til salg – som kan køre 250 i timen på langsiden? Er det målt med GPS eller ren numsefornemmelse?

Jeg håber meget du kommer forbi med di Tiger 1. Juni – bare når du står op engang. Du behøver ikke være der fra klokken 10:00.

Det bliver SÅ hyggeligt !

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.