Forum Introducér dig selv og din bil Jeg søger efter Mercedes SE 220-250-280 Cabrio
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Torben Lorentzen
    1 Indlæg

Hej

Jeg hedder Torben og søger efter Mercedes SE 220-250-280 Cabrio. Jeg synes, at det er en smuk og klassisk bil. Desværre er de kommet godt op i pris.
    Mine nuværende køretøjer: Merrceder CLK 320 Cabrio (årgang 2000) og E350 (årgang 2009).

Jeg faldt over denne flotte ombyggede Coupe, men mange rynker vist på næsen ved en ombygget version:

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/mercedes-benz-280-se-3-5-cabriolet-conversion-automatik-weinheim/236955463.html?action=parkItem

mvh
    Torben

Thunderbird
    16 Indlæg

Hej Torben,
    Det er da en spændende model du søger.
    Man behøver da ikke rynke på næsen ad en ombygget version, men hvis du vælger sådan en løsning, så skal du nok undersøge om den overhovedet kan godkendes i Danmark.
    Jeg ved det ikke, men med kendskab til de danske synsregler så kan jeg være ganske skeptisk.
    Måske der er andre der kan være mere specifikke på dette område.
    Held og lykke med din søgning Torben.
    Hilsen
    Per

Jørn Jarnved
    52 Indlæg

Hej Torben
    Forstår udemærket dit valg da sådanne cabriolet er sindsyg lækker, har været min drømmebil i mange år men som du påpeger så er priserne stukket af for disse modeller!
    Den ægte vare har nærmest togskinner som paneler og lukket kardan tunnel samt forstærket under forruderammen og det har coupeen ikke.
    Jeg tror jeg ville finde en rigtig fin coupe men den har jo ikke kludetag.
    Den bil på Ann løber hurtigt op i ca 625.000 D.kr og så er det stadig ikke den “rigtige”

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.