Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    jensen
    46 Indlæg

Christian Jensen årgang 1971, bosat på Amager.

Nuværende bil: porsche 924 turbo i zermatt silver metalic, 1980+ modellen med 177 hk, importeret af tidligere ejer fra Italien bortset fra lidt brugsspor ser og føles den som en ny bil, 100 % original og med 40.000 km på tælleren. købt i 2011 mest pga. den fantastiske stand.
    første bil (på plader) da jeg var 18 år var en VW1303 som blev lakeret signalorange og alt crom blev sort m.m. derefter fulgte en 1965 Chevrolet chevelle malibu V8 sort / lilla, derefter var der en pause i de gamle biler indtil 1996 hvor jeg købte min første Triumph, en spitfire mk3 som blev sat istand til original stand, derefter købte jeg en spitfire mk3 mere som blev bygget fra bunden til ræs – det var dog mere spændende at bygge end at køre så det var først næste ejer der kom ud og ræse i den for alvor. derefter har jeg haft bla. en triumph TR7 en Triumph Mayflower blev istandsat fuldstændigt, en triumph 13/60 blev renoveret og ombygget til et alternativ look, en Triumph TR250 blev renoveret, en triumph fwd 1300 blev købt i sverige og kørte hverdags i næsten 2 år, derefter købte jeg min Jensen C-V8 og fik den sat teknisk istandsat over et par år. derefter fandt jeg en jensen interceptor 1955 en ud af 3 LHD som jeg bare måtte have, men denne fik jeg aldrig lavet og blev solgt igen næsten samtidig med den anden jensen og så lige pludselig var jeg helt uden gamle biler og så var det jeg faldt i og købte Porschen, som jeg er blevet meget glad for – så glad at jeg i over et år ingen nye projekter eller biler har købt !

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.