Viser 3 indlæg - 16 til 18 (af 18 i alt)
  • Forfatter
    Klaus R
    143 Indlæg

Det ser ud til at billederne af damen er forsvundet i mængden af nedbrud/opdateringer på siden.

Lidt nyt at berette er der da heldigvis. Efter en del tovtrækkeri med SKAT, er det lykkedes at få de eftertragtede sorte klassiske nr.plader. Det viste sig, at SKAT – på trods af at det på bekræftelsen tydeligt fremgik, at der sad kvardratplade på bilen, og at denne skulle erstattes af en af samme type – havde produceret et sæt rektangulære plader til bilen.

Sådan en kan bare ikke sidde på en Fulvia, og det tog et par dage at få etaten overbevist om hvor fejlen retmæssigt lå. “Vi plejer ellers at kontakte bestiller såfremt vi er i tvivl” fik jeg at vide – underforstået, at jeg jo ikke havde opgivet et tlf.nummer man kunne træffe mig på…….. Nej da – men det står altså i min mappe under alle de andre oplysninger SKAT har på mig, sammen med den e-mail adresse der ellers flittigt kommunikeres på fra deres side når det drejer sig om forskudsopgørelse, selvangivelse og andet hvor pengestrømmen ikke er i mit favør.

Nå – et par måneder fra eller til gør vel ikke så meget når forsikringen dikterer stilstand. Nu er de i hvert fald i min varetægt de fine nye sorte plader. Så skal jeg bare lige have et sæt rammer, for der er da absolut ingen af hullerne der passer, og jeg har egentlig ikke meget lyst til at gennembore signorina Fulvia mere højst nødvendigt – erfaringer med leverandører af ordentlige rammer til sorte plader modtages med tak ;o)

Et par nye sæder er også anskaffet som en tidlig julegave til mig selv. BF Torino Nürburg R med næsten samme betræk som originalt. De har ellers ikke været til at bestille, men et rutinemæssigt besøg på deres hjemmeside åbenbarede at de nu igen var på lager, og så er det jo bare om at hugge til.

Imponerende betjening i øvrigt – bestilt mandag den 9/12 om aftenen, og leveret på adressen allerede torsdag den 12/12. Jeg er sgu oprigtigt imponeret.

Nu skal der lige konstrueres et par beslag, så sæderne kan monteres i bilen. Lancia har mange sjove tekniske løsninger og ideer, og en af dem er åbenbart, at monteringshullerne skal variere fra alle andre fabrikater….
    Jeg har målt op, og mangler nu bare noget fladjern og en god smed- nogen der kender sådan en? Helst i det storkøbenhavnske område.

Takker for alle input, og med ønsket om en god jul til alle. Glæder mig sgu til foråret ;o)

Klaus R
    143 Indlæg

Smeden er fundet lokalt, og sæderne er i bilen i løbet af juleferien – lækkert.

Mangler fortsat nummerpladerammer til de nye sorte skilte, så kom meget gerne med bud på hvor disse kan købes.

Vincenzo
    38 Indlæg

Der sidder et par gamle jyder nede bag i hal A på Fredericia messen. De er der hver gang. De sælger rammer der passer. I rustfrit stål. Måske kan man finde dem på nettet?

Viser 3 indlæg - 16 til 18 (af 18 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.