Forum Generel teknik: som ikke er mærke specifik Kørelys på klassikeren, hvordan?
Viser 2 indlæg - 16 til 17 (af 17 i alt)
  • Forfatter
    Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

God aften

Jeg har været i en anden kælder i dag – der fandt jeg endelig de savnede gummistropper (kig længere oppe)…sammen med nogen håndjern beviklet med det dejligste plys…
    Der står dæleme Cibie på dem – er du vimmer mand – de er sjældne. Prøv lige at se et lygtegitter…
    Og når vi nu nærmer os små biler. Der har været skrevet en del om solskærme af stråhatte etc. Nu vil jeg gerne vise et yderst funktionelt eksemplar. Når jeg slår de nuværende solskærme ned inden i Alpinen – (de er iøvrigt også usædvanligt udført -men det lader jeg ligge) har jeg frit udsyn indenfor rattets diameter øverst oppe- sån cirka 10 cm2 —ikke meget. Jeg vil her vise en lille fransk gennemsigtig bruneret skærmbrille, der letter udsynet lidt mere- når klappen er gået ned…

Nåh tilbage til lygter…

Peter Bødker
    50 Indlæg

Jeg sender dig lige en privat besked, Lars. Der kommer snart et arrangement i Lotus Klubben, og vi skal jo have dig gelejdet igennem hjemmesiden og de hemmelige optagelsesritualer forinden :-)

Viser 2 indlæg - 16 til 17 (af 17 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.