Forum Diverse: Ting der ikke hører hjemme andre steder Mit fotoprojekt i hovedtaden #lynibyen
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #118883
    lynibyen
    7 Indlæg

    Hej derude

    Det er egentlig ikke min hensigt at reklamere – men jeg kan alligevel ikke lade være at fortælle om mit lille fotoprojekt i hovedstaden, da jeg tænker der kunne sidde andre ligesindede, og måske synes mine billeder er spændende.

    Sagen er den, at jeg bor i centrum og er petrolhead. Det har sin charme men absolut også sine begrænsninger hvor pladsen er trang og tempoet højt.
    Tilgengæld vakte det min interesse at se der faktisk er forbavsende mange der gør sig umage med at holde sjove og spændende biler kørende i mit nabolag.
    Det er til stor glæde for dem som sætter pris på køretøjerne, og er samtidig en fin kontrast i gadebilledet til de sørgelige 3 cylindrede mikrobiler, Teslaer samt leasede Audi, BMW og Mercedes.

    Hvis du har lyst, så kig med på Instagram #lynibyen LINK

    Jeg har en stribe ideer til hvad jeg skal have i søgeren, men modtager meget gerne tips osv.

    Og lige for at runde af – der er ingen kommercielle aspekter – det er ren og skær hobby, interesse og glæden ved at fotografere der driver det.

    #119001
    Bo
    44 Indlæg

    Fede billeder – det er meget sværere at tage billeder af biler end man tror. Originale situationsbilleder som dem du har taget bliver som regel meget bedre end opstillede billeder efter min mening.

    #119034
    lynibyen
    7 Indlæg

    Hej Bo

    Mange tak skal du have – enig, og så er det faktisk svært at få gode billeder når gaderne er smalle. Jeg har arbejdet en del på at skære billederne til på en måde der frembringer motivet bedst muligt.

    Som sagt, hvis i har tips til lyn der er fotogene, så sig endelig til. Har netop spottet et fedt fedt sted på Refshaleøen jeg skal udforske lidt mere.

    Vh
    Thomas

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.