-
ForfatterIndlæg
-
1. maj 2016 kl. 20:57 #118883
lynibyen
7 IndlægHej derude
Det er egentlig ikke min hensigt at reklamere – men jeg kan alligevel ikke lade være at fortælle om mit lille fotoprojekt i hovedstaden, da jeg tænker der kunne sidde andre ligesindede, og måske synes mine billeder er spændende.
Sagen er den, at jeg bor i centrum og er petrolhead. Det har sin charme men absolut også sine begrænsninger hvor pladsen er trang og tempoet højt.
Tilgengæld vakte det min interesse at se der faktisk er forbavsende mange der gør sig umage med at holde sjove og spændende biler kørende i mit nabolag.
Det er til stor glæde for dem som sætter pris på køretøjerne, og er samtidig en fin kontrast i gadebilledet til de sørgelige 3 cylindrede mikrobiler, Teslaer samt leasede Audi, BMW og Mercedes.Hvis du har lyst, så kig med på Instagram #lynibyen LINK
Jeg har en stribe ideer til hvad jeg skal have i søgeren, men modtager meget gerne tips osv.
Og lige for at runde af – der er ingen kommercielle aspekter – det er ren og skær hobby, interesse og glæden ved at fotografere der driver det.
3. maj 2016 kl. 20:44 #119001
Bo
44 IndlægFede billeder – det er meget sværere at tage billeder af biler end man tror. Originale situationsbilleder som dem du har taget bliver som regel meget bedre end opstillede billeder efter min mening.
4. maj 2016 kl. 12:30 #119034
lynibyen
7 IndlægHej Bo
Mange tak skal du have – enig, og så er det faktisk svært at få gode billeder når gaderne er smalle. Jeg har arbejdet en del på at skære billederne til på en måde der frembringer motivet bedst muligt.
Som sagt, hvis i har tips til lyn der er fotogene, så sig endelig til. Har netop spottet et fedt fedt sted på Refshaleøen jeg skal udforske lidt mere.
Vh
Thomas
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.