-
ForfatterIndlæg
-
30. januar 2013 kl. 12:00 #51519
Jacob B
216 IndlægTil dagens tråd omkring 911’eren linkede jeg til en video… men da jeg ville linke til ejermandens fantastiske garage og 911’er, så kunne jeg ikke få lov!?
Derfor dette indlæg, så folk der ikke kender til Jack Olsen’s garage (eller de mange andre fantastiske garager på det forum), kan holde sig vågne hele natten ;-)
ADVARSEL: DER KAN HURTIGT GÅ EN HEL AFTEN, NÅR DU KLIKKER PÅ LINKET!
http://www.garagejournal.com/forum/showthread.php?t=55006

Enjoy ;-)
30. januar 2013 kl. 12:20 #52020
Heine Hansen
63 IndlægImponerende garage !!! Den side skal vidst lige studeres når kaffen er løbet gennem maskinen !
Så blegner min egen mandehule jo lidt.
30. januar 2013 kl. 15:02 #52021
Kai
583 IndlægHeine, DU har da intet at tude over med den hule!
30. januar 2013 kl. 20:04 #52022
Heine Hansen
63 IndlægQuote from Kai på 30. January, 2013, 15:02
Heine, DU har da intet at tude over med den hule!Tak – Den afdeling er dog mest til hygge. Når der skal skrues foregår det på det gamle værksted, som jeg så ønskede så ud som ham Porsche Jack’s ! Hold da op han har meget værktøj, og styr på det !
31. januar 2013 kl. 13:42 #52023
Jacob B
216 IndlægHold da helt op Heine!
Du har da bestemt ikke noget at skamme dig over, med den lækkerbisken af en hule!!
Fantastisk miljø du har skabt der… Jeg går i øjeblikket og venter på en permanent frostfri tid, så jeg kan få støbt gulvet i min garagetilbygning, og ventetiden fordriver jeg så med at finde tidsrigtigt interiør! (Jeg går efter det gamle look, med slidte og patinerede hylder, skabe, bænke osv.)
Du burde da oprette din garage inde på GJ Heine, så du kunne videregive inspiration?
Tak for kigget :-)
31. januar 2013 kl. 17:58 #52024
Heine Hansen
63 IndlægTak for roserne Jacob – Er også selv tilfreds med resultatet. Kunne da godt være at jeg skulle samle billeder sammen fra start til slut med mit garageprojekt og poste på GJ.
Men dit projekt lyder også spændende. Måske du skulle oprette dig på GJ også ? ;-)
6. februar 2013 kl. 08:13 #52025
Jacob B
216 IndlægDu ville i den grad høste roser for den hule, hvis du postede den inde på GJ… Der er kun 2 andre danske garager derinde i forvejen, så det ville være fantastisk!
Og jeg lover dig, at så snart min står færdig, så ryger den også på GJ… Jeg har “stjålet” så mange ideer fra de forskellige tråde der inde, så jeg føler, at jeg skylder det!
Mit problem er bare (lige som med mine biler), at jeg ønsker ikke at vise det frem, før det er færdigt… så hellere vente, så folk allerede når de ser tråden første gang, kan se en billedkavalkade fra start til slut!
Jeg har en lille ekstra-hobby som indretningsarkitekt for folk og firmaer i vennekredsen, og her har jeg præcis samme “problem”… Jeg præsenterer ikke noget midlertidigt for folk (selvom de tit beder om det), for jeg vil være sikker på, at det jeg præsenterer, er det bedste jeg kan levere! (Dog begrænset af evt. deadlines selvfølgelig!)
Så det er min “last”, hvis man kan kalde det det :-)
Men se at få oprettet din garage på GJ, så skal jeg nok være den første (bl.a. rigtig mange), der vil rose den til skyerne!! – Og så lover jeg samtidig, at min følger trop i løbet af foråret/sommeren, når den er så færdig, så jeg vil være den bekendt!
Jeg glæder mig til at se den på GJ :-)
14. februar 2013 kl. 19:48 #52026
Daniel Read
31 IndlægTror det er 3-4 aftener jeg efterhånden har brugt på GJ…. Hold da op hvor har de god plads derovre!!
Jeg må indrømme at jeg vist desværre også er ved at udvikle en fetich for patinerede værktøjskabe… nogle gode danske sider ?? (jeg tjekker jævnligt dba og veteranposten)12 Gauge garage er godt nok lækker!!
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.