Forum Spørgehjørnet: Helt generelt ud i den blå luft Søges: Autotransporter i Århus-området
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Henrik Due Larsen
    4 Indlæg

Hej Via Retro folk.
    Jeg har anskaffet mig en Alfa GT Bertone som jeg skal have transpotret fra Århus til Silkeborg i Jan. mdr. ( den skal males)
    Er der nogen der kender en…. eller har hørt om hvor man kan leje en autotransporter eller har et andet forslag til hvordan man kan få en Alfa til silkeborg (den er adskilt men rullende). Jeg han kontaktet dansk autohjælp de ville have 4000.- tænkte at det måske kunne gøres billigere
    Tak fra
    Henrik :-)
    larsen.due@gmail.com
    mobil 22260082

Attachments:
    Bo
    44 Indlæg

Hej Henrik,

Har god erfaring med dette selskab.
    http://www.lejenvarebil.dk/autotransporter/?gclid=CNSoyZ6H2ckCFYXOcgod7BoFKg
    I øvrigt tillykke med den fine bil.

Venlig hilsen

Bo

Henrik Due Larsen
    4 Indlæg

Hej Bo
    Tak for linket…
    Henrik

Jacob B
    216 Indlæg

Hej Henrik

Først og fremmest tillykke med skønheden… overraskende nok så synes jeg ikke umiddelbart, at jeg kan genkende den? (Er den Dansk?)

Anyway, kontakt John fra BAJA Transport på 40443062 og hils fra Jacob fra MOP i Ballerup… Så burde det maks koste dig 1.200 kr. at få den flyttet med forsikringsdækning osv.!

PS. Lad os endelig høre mere om Bertonen ;-)

Mvh. Jacob

Henrik Due Larsen
    4 Indlæg

Hej Jacob
    Tak for linket…….det lyder godt
    Alfa’en har jeg købt i Sverige hvor den har kørt en del klub-løb. Jeg har fjernet nogle grimme uoriginale skørter hele vejen rundt og herefter har den fået lavet det rust der var opstået under skørterne. Den har været omkring Ørting autoblik (billedet)
    Motoren er en 2000’er som er pumpet lidt op med højkomp+ knast osv. hvor meget der er gjort er lidt usikkert men der skal nok komme noget sjovt ud af den når den bliver trimmet ind med de rigtige karburatoere. Meningen er at den skal gøres klar til klub race/hillclimbe
    Der er stadig en hel del der skal opdateres: styrtøj, bremser, udstødning osv. osv.
    Vi ses og endnu engang tak
    Henrik

Ole Wichmann
    815 Indlæg

Hej Henrik, tillykke med Alfaen, den glæder vi os til at se til Hillclimb.

Henrik Due Larsen
    4 Indlæg

Hej Ole
    Tak for det…. det vare nok lidt tid inden den er klar til Hillclimb, mit gæt er 1-2 år
    Vi ses
    He.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.