Forum Diverse: Ting der ikke hører hjemme andre steder Søges: Overnatning i KBH til en Spitfire 26.-28. aug
Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter

En af mine venner skal giftes i KBH den 27. august og de skal selvfølgelig køre klassisk bil til og fra kirken. Men da gommens fars elskede Triumph Spitfire nødigt skulle stå ubeskyttet udenfor i den store hovedstad, så søger han en garage, hvor den kan komme ind fredag, ud og ind lørdag og ud igen (og hjem til Jylland) søndag. Gerne i nærheden af Nørrebro, men ikke et krav.
    Har du en ekstra plads i garagen eller kender nogen som har, så giv endelig lyd!

jakob356
    170 Indlæg

Jeg har ofte haft min Spitfire og andre roadstere overnattende på gaden om sommeren på Vesterbro uden der skete noget ved det.
    Men du kan da køre den ind i en af de kommunale parkeringsanlæg, det koster ikke alverden, og der er videoovervågning, så der er ikke nogen der piller ved noget. Hvad med det her, fx?
    http://parkeringsinfo.dk/parkering-kobenhavn/parkeringshus.asp?s=Groenne-Parkeringshus-Aaboulevarden-Blaagaardsgade

holmen
    456 Indlæg

Jeg har haft min stående i parkeringsanlægget på Skt. Annæ Plads. Sprit nyt og med 24/7 overvågning.

Nej, der sker sikkert intet ved at parkere på gaden, men kunne forstå på min ven, at faderen ville være noget bekymret ved det scenario… Parkeringshus er bestemt også en mulighed; hvordan ser det ud med belægningsprocenten i de kommunale i weekenden?

jakob356
    170 Indlæg

Kan kun svare for den jeg mest bruger, Frederiksberg parkeringskælder ved Falkonérbiografen, 1 km fra Nørrebro, og der er ALTID til at finde plads, når som helst.

Kai
    583 Indlæg

Du skal være velkommen til at holde i min have, bag mit hus, i 2730 Herlev, ca 1km fra Herlev Station. Bilen vil ikke kunne ses fra vejen. Der kan ikke tilbydes nogen overdækning eller halvtag, desværre.
    Det koster gratis, det vil bare være en fornøjelse at hjælpe.

Jacob B
    216 Indlæg

Jeg kan tilbyde læ i en knastør hal bag lås og slå, hvis det skulle ønskes.

Den er beliggende ved Sengeløse ca. 20 min. fra Nørrebro.

Sig til hvis jeg kan/skal hjælpe.

Mvh. Jacob

Mr.Aoussar
    7 Indlæg

Hejsa,

du kan holde hos mig i Roskilde i dejlige opvarmede forhold – http://www.bilgruppen.dk

Det bliver parkeringskælder, for at sikre mindst kørsell på dagen.

Tak til alle som har tilbudt overnatning!

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.