Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Forfatter
    Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Ahhhh, skønt at stå her og slappe af…uhmm er maven ikke blevet lidt stor her på det sidste?

Nåh, davs Søren, du har Sherryen med ser jeg…

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Nåh, du kan også tale i telefon samtidigt….uhmmm virkelig talentfuldt.

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

124 Leffe senere….aaaah hvor det dog letter at kigge på disse hvide fliser….

Hva´ fan´ er det ikk Claes?
    Ligger du herude i kulden og sover?…Claes, Claes, CLAES kom med ind i varmen…jeg gir´en Leffe.

Kai
    583 Indlæg

Gæt hvad min ene hund er opkaldt efter :-) (hint: 124 stk.)

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Rallyfrue….hvor kom hun egentlig fra ….åh disse hvide fliser får mig til at slappe af. Hvor fan´var det at jeg gemte de dersens Leffe henne? Af alle valg skal hun så bare vælge det sprøjt! Åh nakken tilbage og så slappe godt af..forhelved, det er der de er …loftlemmen!
    Hvad var det nu Ove skrev….?

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Plys! PLYS! PLYS!

Vågn så op!

Uhmpfh..Else..hold da kæft hvor er her koldt, jah, jeg har kørt lastbil med det store sorte rat hele natten, hvem fan´har dækket mig til med en brun velourjakke, hva´er klokken?

Ah for et mareridt, for satan…er Achlin skredet?

Ja Plys men nu står der en kapelmester med bambusraket og vil spille Mack the Knife. Han har fablet noget mærkeligt om rally og sikkerhed og en makker?

Åh, Else…kan du ikke bare be´ ham om at holde kæft? Og så be´ ham spille det nummer….jeg skal lige skylle ud, der er lidt for meget patina….

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Åh, det er nu en god velourjakke…bare Claes ikke kan lugte noget nu…
    Hva´ hel…. er det jeg skuer inde bag de duggede ruder,,,Dan og Kapelmesteren…ej det er sgu´ for meget på en gang..de drikker kun kogt vand – jeg skrider!
    Hold da kæft for et fedt vogntøj en guldmetallic DS´er . åh jeg elsker det instrumentbræt. Det kribler i fars fingre..ulåst?
    Jeg må bare prøve det rat, ahhhh. Hold da kæft, det her er bedre afslapning end hvide fliser. Holy shit nøglerne sidder i.
    Far er skredet, den skal ha´noget iskørsel skal den…YEEEEES.

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Røv og nøgler….far skal stort….ahhhhh

Åh hvor jeg savner at se de hvide fliser, kun denne kedelige dør med telefonnumer og tegninger på….
    Nåh, der hænger den: Jewer´s triple-collection.James Last – knæk og bræk.
    Er du sindssyg mand – det er sgu´ da en rangle for voksne mænd – det er bare ren Haute Couture.

Ahh for helved nu er der ikke papir igen – åh hvem, der bare havde en brun velourjakke nu….

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Hold da kæft, hvor var det dejligt at se Dan pladevender igen – men sikke lortemusik…

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Hej drenge… så er der Cocio til alle…

Nåh, der ligger stadig snavs i krogene…. Søren har ikke været her.

Jeg tar´ lige en grøn – joh mere jeg drikker desto mere husker jeg…

Oktan
    644 Indlæg

“..Ahh for helved nu er der ikke papir igen..”

“..så er der Cocio til alle..”

Peter Plys Karlsen
    586 Indlæg

Åh , vi er så forskellige…nogen er til VW, nogen til t-papir, nogen er også til Cocio…værsgo´

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.