-
ForfatterIndlæg
-
29. april 2016 kl. 13:13 #118834
Frederik Roose Øvlisen
10 IndlægJeg har et problem med mine viskere – de er italienske, og skal udskiftes. De er lavet på licens fra Trico – ‘Carello licensed by Trico’ står der på dem.
De er 18″ (46cm) lange, og mens jeg kan finde gummilister der er 15″ (38 cm), er de lange ikke til at finde på f.eks. ebay.
Har ViaRetro’s læsere et forslag til hvor jeg kan finde gummilister til mine Carello-viskere? (Profilen kan I se på vedhæftede foto)
Attachments:
29. april 2016 kl. 19:46 #118840jakob356
170 IndlægJeg har lavet viskere til nogle af mine gamle biler, ved at købe standard byggemarkedsvinduesviskere, tage gummilisten derfra og smide resten ud, og så montere den nytilskårne friske liste i det gamle “stativ” fra veteranbilsvinduesviskerne.
Kostede næsten ingenting, virkede fint og tog kun en halv times tid med lidt fingersnilde.29. april 2016 kl. 20:46 #118841
Ole Wichmann
815 IndlægProblemet er at de moderne ser sådan ud:
Attachments:
4. maj 2016 kl. 00:36 #119028
Ferdinand
15 Indlæg2. juni 2016 kl. 20:38 #119927
Frederik Roose Øvlisen
10 IndlægI dette dejlige sommervejr virker et visker-problem som en analytisk og teoretisk overvejelse, snarere end en praktisk og anvendelsesorienteret operation på klassikeren. Men I skal nu ikke snydes for en lille opdatering:
Tak for jeres input! – det har ikke virket…
Tak, Jakob – men de nye viskerblade har ikke en profil der passer i skinnen på min Trico-viskerarm, så trods et ihærdigt forsøg så har jeg ikke fået det til at virke – Mr Jagman har også været der, fornemmer jeg. Ferdinand, dine ser helt rigtige ud – jeg ville bare så gerne købe dem i Europa fordi jeg er en nærigpind der er bange for tolden. Der må (da?) være forhandlere af dette engelske mærke i Europa?
/Frederik
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.