• Forside
  • Forum
  • Bliv medlem af Klub ViaRETRO
  • Kontakt
  • Ny Bruger
  • Overblik
  • Log ind
  • Din Klubside
  • Arkiver
    • Artikel
    • Design og koncept
    • Historisk Motorsport
    • Matiné
    • Motorsport
    • Rejser
    • Reportage
    • Set til salg
    • Tanker og Trivialiteter
    • Vores biler
  • Klassiske biler på Kulturhavnen
Log In

two × three =

Lost your password?
Register
Lost your password?
Register

one × one =

A password will be e-mailed to you.
Søg
  • ViaRETRO in English
  • Overblik
  • Ny Bruger
  • Log ind
  • Din Klubside
  • Brugere
ViaRETRO logo
  • Forside
  • Artikler

    Nyeste

    • I beg your pardon! Aston Martin Bondage?!?

      Claus Ebberfeld
      13. februar 2015
      Artikel, Tanker og Trivialiteter
      8
    • Første tur i nyrenoveret Lamborghini 400 GT2+2: Torino!

      Claus Ebberfeld
      12. september 2014
      Artikel, Workshop
      13
    • Anders' eventyr: 2000 kilometer i en ukendt bil

      Claus Ebberfeld
      31. maj 2013
      Artikel, Tanker og Trivialiteter
      14
    • Genial aerodynamik: Ground Effect

      Claus Ebberfeld
      21. marts 2013
      Artikel, Design og koncept, Motorsport
      29
    • Umådeligt charmerende flyvepap: Lancia Abarth A112

      Claus Ebberfeld
      12. februar 2013
      Artikel, Kørt
      60
    • Sømkassen og tante Lis' bil

      Søren Navntoft
      31. januar 2013
      Artikel, Tanker og Trivialiteter
      48
    • Reportage
    • Rejser
    • Historisk Motorsport
    • Motorsport
    • Set til salg
    • Design
    • Tanker og Trivialiteter
    • Workshop
    • Vores biler
    • Tips og guides
  • Sektioner
    • Klassiske biler på Kulturhavnen
    • Forum
    • Bliv medlem af Klub ViaRETRO
    • Matiné
    • MotorTV
  • Kontakt
  • Menu logo

Medlem Iggy

Profilbilled af Iggy

Iggy

@defender

Active 1 år siden
  • Aktivitet
  • Profil
  • Friends 3
  • Groups 0
  • Fora
  • Personal
  • Omtaler
  • Favoritter
  • Venner
  • Grupper
  • Profilbilled af Iggy

    Iggy ændrede deres profilbillede 1 år, 8 måneder siden

  • Profilbilled af Iggy

    Iggy commented on the post, A Day at the Goodwood Revival – Without Seeing Any Racing (!) 1 år, 9 måneder siden

    In reply to: Tony Wawryk wrote a new post A Day at the Goodwood Revival – Without Seeing Any Racing (!) Thanks to some less than pleasant weather, […] Vis

    VIldt mange flotte fotos af fede biler. Men jeg syntes faktisk ikke regnen var så dominerende – det ødelagde ihvertfald ikke alt for meget mener jeg (lagde dog en dæmper på nogle shows). Jeg husker dette års GR for 100 andre gode ting:-)

  • Profilbilled af Iggy

    Iggy commented on the post, Ingen snyd på Goodwood! 1 år, 9 måneder siden

    In reply to: Claus Ebberfeld wrote a new post Ingen snyd på Goodwood! Verdens Bedste […] Vis

    Ja og den TVR kørte som en blå kanonkugle skulle jeg hilse og sige – og flot at vente til næstsidste sving med at overhale den førende Cobra, for at tage sejren. Flot kørt og så var TVR bilen med den hurtigste omgangstid iøvrigt.

  • Profilbilled af Iggy

    Iggy ændrede deres profilbillede 2 år, 6 måneder siden

  • Profilbilled af Iggy

    Iggy commented on the post, Fahrrad Freitag: Eroica Germania 2 år, 10 måneder siden

    In reply to: Keld Jørgensen wrote a new post Fahrrad Freitag: Eroica Germania En dag for længe siden cykeltrænede jeg med min ven p […] Vis

    Se det er genialt det der. Mere af den slags. Og måske I hermed har startet en større revolte således, at flere vil køre i jeres hjulspor? Der er mange sjove gode aktiviteter i hele Europa, der har solid klassisk bund – Viaretro agtig dna om man vil. De oplevelser håber jeg flere vil dyrke og dele. Fedt supplement til de ofte visuelle og tekn…[Læs mere]

  • Profilbilled af Iggy

    Iggy commented on the post, Ugen der gik og den der kommer (del 45) 3 år, 7 måneder siden

    In reply to: Claus Ebberfeld wrote a new post Fra sportsvogn til direktionsvogn og undervejs har jeg fået en ny favoritbil. En FREMragende uge, faktisk. Den bedste sportsvogn af dem var den sorte Porsche 911 turbo: En […] Vis

    Enig med Ole – men der er helt sikkert en forklaring på de alu-lignende skærmkanter. Så meget vejer de heller ikke og de er givet originale – MEN det ser altså en kende modificeret ud på den forkerte måde. En sjov detalje på en iøvrigt sjov og anderledes bil. Claus undgår behændigt også at tale om reservedele og den slags – og her bliver for…[Læs mere]

  • Profilbilled af Iggy

    Iggy commented on the post, Klassiker med træk – på, ikke i! 3 år, 10 måneder siden

    In reply to: Claus Ebberfeld wrote a new post Blandt alt det udstyr en klassisk bil kan komme med eller få på senere er anhængertrækket noget af det mere kontroversielle. Måske er det derfor, at verden endnu ikke har set en r […] Vis

    Ja ok – altså der er mange praktiske grunde til at have træk på. Og sågar muligheder der kun kan udleves i fald krogen får bid – men altså rent æstetisk er det sjældent det tilføjer noget godt. Jeg kan godt lide ideen om et uafhængigt vogntog og så bare derudaf som Pippi Langstrømpe med cirkus og sigøjnervenner, men i virkeligheden kommer det d…[Læs mere]

  • Profilbilled af Iggy

    Iggy ændrede deres profilbillede 4 år siden

  • Profilbilled af Iggy

    Iggy meldte sig ind i gruppen Gruppelogo 4 år, 2 måneder siden

  • Profilbilled af Iggy

    Iggy commented on the post, Det svære valg i salg: Morgan eller Alfa Romeo 6 år, 5 måneder siden

    In reply to: Søren Navntoft wrote a new post Det kan være en frustrende oplevelse at sælge sin gamle trofaste klassiker. Først må man tage beslutningen om at skille sig af med køretøjet, sætte det til salg og så vente på, at e […] Vis

    Hej Søren. Jeg tænker vi også kunne forsøge at hjælpe dig i vores store netværk. Har du overvejet at have den som delebil og måske få økonomien til at hænge sammen på den led? Altså blot sammen med en enkelt anden mandsling, der kunne finde ud af det. Blot en ide. Kan man se den til salg et sted? Tjek

  • Profilbilled af Iggy

    Iggy ændrede deres profilbillede 7 år, 7 måneder siden

  • Profilbilled af Iggy

    Iggy startede emnet Peugeot 504 2,0 Coupé i forummet Køb & Salg 7 år, 10 måneder siden

    Det kunne sagtens være et Viaretro medlem eller wannabee, der skulle køre videre i min fine 504 coupe. Den er fra 1972, er med den solide 2,0 benzin og ZF aut. kasse. Meget original og charmerende. Nænsomt restaureret og holdt i live gennem årene med originale dele og masser af kærlighed. Nyt loft, nye forsæder, nysynet sept. 2017 og masser af me…[Læs mere]

  • Profilbilled af Iggy

    Iggy commented on the post, The one that got away (episode 47): AC 3000 ME 8 år, 10 måneder siden

    Spændende artikel ellers – og det tragikkomiske gør det altså langt mere læsværdigt. Det ville være alt for kedeligt hvis du bare fik den fedeste bil til ingen penge! Ikke fordi du ikke fortjener den men jeg tror […]

  • Profilbilled af Iggy

    Iggy ændrede deres profilbillede 8 år, 11 måneder siden

  • Profilbilled af Iggy

    Iggy commented on the post, Ugens Fund: Nysynet 1967 Peugeot 404 Break til 20.000 9 år, 2 måneder siden

    Den hos EZ er vist solgt – kunne være interessant at høre mere om den hvis ejeren læser med her?

  • Profilbilled af Iggy

    Listing Uforgængelig 230e af den gode slags created. 9 år, 5 måneder siden

  • Profilbilled af Iggy

    Listing Uforgængelig 230e af den gode slags created. 9 år, 7 måneder siden

  • Profilbilled af Iggy

    Iggy commented on the post, Ugens fund: Opel Rekord Van 9 år, 8 måneder siden

    Ellers byder jeg gerne 12 K for den Opel – hvem kan fortælle mere om den? Claus?

  • Profilbilled af Iggy

    Iggy commented on the post, Ugens fund: Opel Rekord Van 9 år, 8 måneder siden

    Fedest – jeg forsøger at følge med virtuelt. Nogen der har et link til biler til salg? Fx er der en Saab 900 Turbo og 2 stk VW Golf jeg godt vil vide mere om – i fald nogen ved noget? Tak. VR hilsen som i Virtual Retro!

  • Profilbilled af Iggy

    Listing Uforgængelig 230e af den gode slags created. 9 år, 8 måneder siden

  • Hent mere

Seneste kommentarer

  • Claus Ebberfeld Aggersvold Concours & CHGP: Sikke et par weekender!
  • Rasmus Larsen Aggersvold Concours & CHGP: Sikke et par weekender!
  • Nold Logik slår elektronik!
  • Claus Ebberfeld Logik slår elektronik!
  • Claus Ebberfeld Four-into-one: A tour of museums
  • Jensby Logik slår elektronik!
  • Holm Logik slår elektronik!
  • Frans Logik slår elektronik!
  • Claus Ebberfeld Weekend Matiné Nr. 616
  • Sorensen Weekend Matiné Nr. 616
© Copyright 2012 - 2025 | ViaRETRO
  • Kontakt
  • Guide til ViaRETRO